1398-08-01 11:36
6562
1
66023
در سکوت مراجع نظارتی صورت گرفت :

برکناری یک مدیر انقلابی در اوقاف گلستان

حجت الاسلام امین قرایی مسئول حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان توسط مدیر کل از سمت خود برکنار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ با خبر شدیم بر خلاف منویات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از نیروهای جوان ، مومن ، انقلابی و مسلط در گام دوم انقلاب ، یک مدیر انقلابی در استان گلستان برکنار شد.

 

انتظار است حجت الاسلام سلیمانی فرد مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان برای برکناری این مدیر جوان و انقلابی و همسو با گام دوم انقلاب پاسخی قانع کننده برای افکار عمومی و رسانه ها داشته باشد.

 

هر چه که هست امیدواریم این برکناری مربوط به حواشی اخیر این اداره کل ، مربوط به مناقصه برگزار شده در باره موقوفه اسدالله بیکی در خیابان شالیکوبی نباشد .

 

گفتنی است مناقصه عمومی موقوفه اسدالله بیکی در خیابان شالیکوبی بین عدالت یک و سه انجام شد و شرکتی با مدیریت اقای پسرکلی برنده مناقصه شده است اما مدارک مستند نشان می دهد دستهای پشت پرده با فشار سعی دارند شرکتی دیگر را برنده اعلام کنند .

 

واحدهای نظارتی اداره کل نظیر حقوقی به مدیریت جوان انقلابی حجت الاسلام قرایی سرسختانه جلوی این تخلف آشکار ایستاده بود.

 

انتظار است مراجع نظارتی نظیر سازمان بازرسی ، سازمان اطلاعات سپاه ، دیوان محاسبات ، معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب گرگان هر چه زوتر به این موضوع ورود کنند و جلوی این جابجایی را بگیرند ، قرار باشد نیروهای انقلابی به دلیل اعمال قانون حذف شوند گام دوم انقلاب محقق نخواهد شد.

 

انتهای پیام /

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.