1398-08-01 10:06
2307
0
66021
مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان :

حرکت مهدی ترابی رونمایی از یک پیام تحقق یافته بود

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به حرکت بازیکن پرسپولیس بعد از زدن گل گفت : این حرکت در واقع رونمایی از یک پیام تحقق یافته است .

به گزارش گلستان ما ؛ بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان صبح امروز چهارشنبه 1 آبان ماه در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری اظهار کرد : اقدامی که اقای ترابی بعد از زدن گل در بازی با پیکان انجام داد ، کاربسیار خوبی بود و اولین بار نیست که و رزشکاران ما انجام می دهند و قبلا نیز خیلی از قهرمانان این کارها را انجام می دادند.

 

طیبی افزود : ورزشکاران ما عاشق کشور و فرهنگ و مذهب شان هستند و آنچه انجام می دهند به صورت خودجوش از اعتقاد و باور آنها شکل می گیرد .

 

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران در شکل گیری انقلاب اسلامی و دوران پرافتخار دفاع مقدس نقش جدی و مهم داشتند ، خاطرنشان کرد : نگوداشت ارزشها و یاد شهدا و پاسداشت خون آنها در کنار حمایت از ارکان کشور نظیر ولایت فقیه جزو افتخارات ماست .

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان بیان کرد : نظر شخصی من در مورد حرکت مهدی ترابی رونمایی از از یک پیام تحقق یافته است یعنی اینکه تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری پیامی است که محقق شده و اقتدار و صلابت امروز ایران برگرفته از همین پیام است .

 

طیبی اضافه کرد : پایبندی به ولایت فقیه و اعتقاد درونی در تک تک ورزشکاران ما وجود دارد و یک اصل در جمهوری اسلامی است و باعث توفیقات زیادی در منطقه و دنیا شده است و یک جاهایی هم اینجوری در ظاهر خودش را نشان می دهد .

 

وی در خصوص نقش جوانان و ورزشکاران در گام دوم انقلاب اظهار داشت : پایه و اساس گام دوم انقلاب حضور جوانان است و تلاش داریم در حوزه مسئولیتی خودمان یعنی ورزش و جوانان به هر طریق ممکن نیازها را تامین کنیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد : جوانان و نوجوانان قرار است بعدا در این نظام خدمت کنند لذا باید در جهت توانمندسازی و فرهنگی نیاز دارند که پیام انقلاب سینه به سینه به آنها منتقل شود .

 

طیبی اذعان داشت : تلاش داریم با کارهای فرهنگی درحوزه های مختلف این اتفاق بیفتد و در چینش های ما در هیئتهای ورزشی و بخش های مختلف سعی داریم از جوانان استفاده کنیم .

 

انتهای پیام /

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.