1398-07-30 15:10
2153
0
66008
یادداشت مدیرمسئول ؛

تجویزداروی "تغییر" برای مداوای دانشگاه علوم پزشکی گلستان

واقعیت اینست که قلب حوزه سلامت استان گلستان این روز ها خود بیمار است و نبضش کند می زند و اگر مداوای آن دیر شود خسارتهای آن نیز بیشتر می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ یادداشت مدیر مسئول : واقعیت اینست که قلب حوزه سلامت استان گلستان این روز ها خود بیمار است و نبضش کند می زند و اگر مداوای آن دیر شود خسارتهای آن نیز بیشتر می شود.

 

اینجا دیگر بحث خراب شدن چند هکتار کلزا یا نابودی منابع طبیعی و قطع جنگل ، اختلاس ، احتکار و بردن و خوردن و ... نیست بلکه سخن از جان مردم است که شیرین ترین و عزیزترین سرمایه هر کسی است و فقدان آن ستون های یک خانواده یا طایفه را فرو می ریزد.

 

اگر از انتقادات سطحی و مغرضانه بگذریم با نگاهی کلی به اوضاعی که در دانشگاه علوم پزشکی گلستان می گذرد ، برخی بخش ها و برخی مدیران این مجموعه واقعا ضعیف بوده و قدرت همراهی با تیم مدیریتی فعلی را ندارند و در چنین مواقعی رئیس دانشگاه باید دست به تغییر تیمش بزند.

 

دکتر فاضل انسان شریف و دوست داشتنی است و همه او را به عنوان یک طبیب حاذق و مردمی قبول دارند و یکی از دلایلی که تاکنون باعث دوام و ماندگاری وی بوده همین نگرش مردمی و غیر سیاسی بودن وی می باشد اما باید پذیرفت برخی معاونت ها نظیر "معاونت درمان" و یا "مدیر حراست" واقعا در ماههای اخیر ستونهای دانشگاه علوم پزشکی گلستان را با عملکرد ضعیف شان لرزانده اند.

 

دکتر فاضل برای درمان بیماری پیش آمده دو راه بیشتر ندارد یا تاکتیک را عوض کند یا مدیرانش را ، به نظر می رسد با برخی از این مدیران حتی تاکتیک دانشگاه هم عوض شود کارگزار نخواهد شد و پیشنهاد نگارنده اینست که معاونت درمان و مدیر حراست این دانشگاه را خیلی زود تغییر دهد .

 

تغییر این مدیران به معنای دورانداختن آنها نیست و چه بسار این افراد در جایگاههای دیگر موفق تر هم باشند اما برای کنترل اوضاع فعلی و آرام ساختن جوی که برخی ها به درستی و برخی ها نیز مغرضانه مهیا کرده اند فعلا "تغییر" بهترین چاره است همانطور که تغییر مناف هاشمی استاندار گلستان در بحبوحه سیل اخیر باعث آرامش و تسکین مردم شد.

 

اخباری که از حوزه درمان برای این رسانه از بیمارستانهای صیاد شیرازی ، 5 آذر و سایر شهرستانها می رسد بسیار نگران کننده است که بخشی از آنها به متلاطم شدن فضا کمک می کند اما سلامت مردم تعارف بردار نیست و دکتر فاضل هر چه زودتر تیغ جراحی را بدست گیرد و تیم مدیریتی دانشگاه را ترمیم کند تا فضا بیشتر از این مسموم نشده است .

 

جواد عموزاد / 30 مهرماه 98

 

انتهای پیام /

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.