1398-07-24 10:55
2623
2
65913
تاملی بر رفتار عضو همیشه مخالف ؛

مخالفت عضو شورای شهر گرگان با نامگذاری روگذر افسران بنام سربازان گمنام امام زمان(عج)

یک عضو شورای شهر گرگان که تقریبا در مقابل همه طرح ها و لوایح شهرداری اعلام مخالفت می کرده ، این بار نیز با نامگذاری روگذر افسران به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) مخالفت کرده است .

به گزارش گلستان ما ؛ جلسه کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر گرگان روز گذشته در صحن شورا برگزار شد.

در حالیکه ایران اسلامی این روزها به خاطر دستگیری روح الله زم سرشبکه رسانه ای خبیث استکبار توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه  شادمان است و به یمن وجود چنین دلاورانی ، امروز امنیت پایدار و آرامش داریم متاسفانه یک عضو شورای شهر گرگان با انتخاب نام روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) مخالفت می کند.

واقعا جای تعجب دارد که مخالفت با شهردار و برخی از اعضا ، باعث شده تا این عضو شورا در برابر هر لایحه و طرحی علامت مخالف را بالا ببرد که حتی شال عزای حسین (ع) را به گردن نیندازد و یا اینکه با نامگذاری سربازان گمنام امام زمان برای روگذر افسران و یا نامگذاری شهید برای برخی میادین و خیابانها مخالفت کند.

هر چند این نامگذاری با یک رای مخالف عبداللهی تصویب شد اما بواقع باید مراجع نظارتی به میدان بیایند و دلیل این همه مخالفت و مانع تراشی در امورات شهری را بپرسند که آیا تمامی طرح ها و لوایحی که تاکنون به شورای شهر گرگان داده شده غیرکارشناسی بوده که این عضو با آن مخالفت ورزیده است ؟

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مجید

تقصیر مردمه که به اینا رای میدن

0
0
پاسخ
1398-07-24 12:29
این

مخم و مخم مخالفم

0
0
پاسخ
1398-07-24 14:44

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.