1403-02-07 21:12
2175
0
65851

نرم افزار موکب‌های گلستان در کشور عراق+لینک دانلود

به همت سازمان فضای مجازی سراج اپلیکیشن موکب یاب گلستان تولید ومنتشر شد.

 به گزارش گلستان ما؛ سید پیام حسینی امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر رونمایی از نرم افزار موکب یاب گلستان، اظهار کرد: این نرم افزار ویژه استفاده زائران پیاده روی اربعین حسینی با هدف تسهیل فرآیند یافتن مواکب استان گلستان در شهرهای زیارتی عراق طراحی و تولید شده است.

وی افزود: این نرم افزار برای تلفن های همراه با سیستم عامل اندروید طراحی شده و از جمله امکانات آن می توان به امکان نمایش موقعیت موکب های استان گلستان بصورت آنلاین بر روی نقشه و همچنین نمایش نقشه آفلاین آن اشاره کرد.

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی گلستان تصریح کرد: زائرین می توانند مشخصات جامع مواکب گلستان را در این نرم افزار مشاهده کنند و در صورت لزوم با مسئول موکب ارتباط بگیرند.

وی تاکید کرد: این نرم افزار مشخصات ۱۳ عدد از موکب های اربعینی در شهرهای نجف، کربلا، سامراء و شهر مسیب را به نمایش گذاشته است تا به معرفی و موقعیت یابی هر چه بهتر زائران پیاده روی اربعین کمک کند.

حسینی خاطر نشان کرد: نرم افزار موکب یاب گلستان توسط جمعی از فعالان تولیدکننده نرم افزارهای انقلابی استان، زیر نظر مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در گلستان تولید شده است.

گفتنی است؛ جهت دریافت این نرم افزار " اینجا " کلیک نمایید.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.