1398-07-08 15:28
2043
0
65718
ما انقلابمان را دوست داریم؛

خواسته شهید گرگانی از خواهرانش: تا آخر در پشت جبهه به انقلاب خدمت کنید

خواهر شهید گرگانی گفت: برادرم خیلی دوست داشت که مادر و خواهرانش در پشتیبانی از اسلام و انقلاب حتی پشت سنگر به رزمندگان خدمت کنند و ما هم تا آخرین لحظه به اسلام و انقلاب کمک خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما؛ خواهر شهید نعمت‌الله قربانی نصرآبادی در گفتگو با خبرنگار ما به بیان خاطرات دوران دفاع‌مقدس و برادرانش پرداخت.

وی گفت: سه برادر بزرگتر از خودم داشتم که رزمنده بودند و جان خود در راه اسلام در طبق اخلاص گذاشتند.

این خواهر شهید ماجرای رفتن شهید نعمت الله قربانی به جبهه را اینطور تعریف کرد: مادرم زمانی که سه برادرم جبهه بودند به نعمت گفتند تا وقتی که آنها برنگشتند به جبهه نرود هر چه مادرم مقاومت می‌کرد اما نعمت اصرار می کرد که به جبهه برود و با وجود اینکه 15 سال بیشتر نداشت اما برای دفاع از انقلاب سر از پای نمی‌شناخت.

قربانی نصرآبادی  افزود: هنوز برادرانم از جبهه نیامده بودند که نعمت برای ثبت نام جبهه اقدام کرد، دوره تکاوری گذراند و بعد از 45 روز به جبهه اعزام شد، مادرم از جلوی سپاه بدرقه‌اش کرد و جلوی رزمنده‌ها گفت که حواسشان به نعمت باشد، برای اینکه کم سن و سال است و بابا ندارد.

وی گفت: مادرم اصرار می کردند که ایشان پشت خاکریز جبهه کمک کند و به همرزمانش می گفت که نعمت یادگاری و امانت است، برادرم با گریه و دعای مادرم بدرقه شد، دقیقا بعد از 40 یا 45 روز در اهواز در ماموریت نگهبانی شهید شد.

این خواهر شهید باردیگر تاکید کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران بدون هیچ توقع برادارانم در راه انقلاب اسلامی شهید شدند و اکنون نیز حاضریم جان ناقابل خود و فرزندانم را در راه این انقلاب و اسلام فدا کنم چرا که به کشور عزیزمان عشق می ورزیم.

قربانی به مسئولیت سنگین خانواده‌های شهدا اشاره کرد و گفت: برادرم خیلی دوست داشت که مادر و خواهرانش در پشتیبانی از اسلام و انقلاب حتی پشت سنگر به رزمندگان خدمت کنند، ما 6 خواهر هستیم و برای عزت اسلام تا آخر ایستاده‌ایم و جان فدای امام و انقلاب می‌شویم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی راحت به دست نیامده که بخواهیم به راحتی با مذاکرات آن را با دشمنان معامله کنیم.

خواهر شهید قربانی نصر آبادی خاطرنشان کرد: شهدا گام بزرگی برای انقلاب اسلامی برداشتند ما نباید خون شهدا را پایمال کنیم ما انقلابمان را دوست داریم و نمی‌گذاریم که این انقلاب به دست نااهلان بیافتد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.