1398-06-12 04:47
529
0
65261
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا:

محرم و صفر ماه عزت و سرافرازی است/ ولایت پذیری را باید از حضرت عباس(ع) آموخت

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: محرم و صفر، فقط ماه عزا و ماتم و روایت خواندن نیست ، بلکه ماه عزت و سرافزاری است.

به گزارش گلستان ما، حجت السلام و المسلمین جعفر رعایتی ، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا صبح امروز در مراسم هیيت رزمندگان اسلام استان گلستان اظهار کرد: محرم و صفری که امام راحل(ره) از آن به عنوان زنده نگه دارنده اسلام یاد کردند، فقط ماه عزا و ماتم و خواندن روایت نیست، بلکه ماه عزت و سرافزاری است.

وی افزود: بصیرت افزایی شاخصه مهم این ماه است و بصیرت یعنی هر چه امام زمانت گفت بی چون و چرا اطاعت کنی؛ درست مثل همان کاری که حضرت ابالفضل(ع) در کربلا انجام داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا تاکید کرد: ۴۰ سال است مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند و امروز ایران اسلامی به اقتداری رسیده که رهبران مستکبر دنیا به دنبال این هستند که با امام خامنه ای(مدظله العالی) و مسئولین ما دیدار کنند و به در بسته می خورند.

حجت الاسلام رعایتی ضمن اشاره به دیدار مسئولین انصار الله یمن با سید حسن نصرالله ، دبیر کل حزب الله لبنان گفت: در جریان جنگ یمن رهبر حوثی ها به لبنان رفت و خواست با سید حسن نصرالله بیعت کند، که نصرالله در پاسخ به او گفت اشتباه آمدی چرا که دست من در بیعت سیدی در ایران است و فرمانده اصلی رهبر ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین رعایتی اظهار داشت : امروز سربازی سید حسن نصرالله در راه ولایت است که شرایط کنونی لبنان را به اوج اقتدار رسانده و اسرائیل را ترسو تر از گذشته کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: بصیرت و عزت، علت و معلول هم هستند و هرچه بصیرت انسان در قبال شرایط روز بالاتر رود عزیزتر می شود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.