1398-05-15 05:54
585
0
64813
حجت الاسلام مهدوی در دیدار از سایت گلستان ما :

گلستان ما سایتی پرانرژی و دلسوز / در جریان سیل خبرنگاران این سایت تا کمر در آب بودند / ادامه کار در ارشاد به مصلحت نبود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت : سایت گلستان ما پر انرژی و دلسوز گام بر می دارد و خبرنگاران آن نیز در عرصه های مختلف نظیر سیل بسیار پرتلاش ظاهر شده اند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین یعقوب مهدوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان در دیدار با اعضای هیئت تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد : از زمان راه اندازی این سایت هر روز آن را مطالعه کرده و از مطالب و اخبار خوب و بروز آن استفاده و تشکر می کنم .

حجت الاسلام مهدوی افزود : سایت گلستان ما پر انرژی و دلسوز گام بر می دارد و خبرنگاران آن نیز در عرصه های مختلف نظیر سیل بسیار پرتلاش ظاهر شده اند و من دیدم که خبرنگاران و عکاس این سایت تا کمر در آب بودند و این هفته خبرنگار فرصتی برای تقدیر از این عزیزان سختکوش است .

وی که سابقه 22 سال فعالیت در عرصه فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد تصریح کرد : از سال 77 وارد ارشاد شدم و در شهرهایی چون بندرترکمن ، بندرگز و گرگان خدمت کرده و طی این سالها با خبرنگاران زحمتکش ارتباط تنگاتنگ داشتم و اگر زمانی این رابطه گسسته می شد ، دلتنگ می شدم .

مهدوی تاکید کرد : خبرنگار چشم و گوش نظام است و مردم خبرنگاران را جزوی از خانواده خود می دانند و بدون هیچ چشمداشتی نقش کلیدی خود را در جامعه ایفا می کنند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد : بعد از سالها خدمت در عرصه فرهنگ و ارشاد به دلیل فضای حاکم بر آن که در راستای سیاستهای فرهنگ و ارشاد نبود، ادامه کار را به مصلحت ندیدم و امروز در این جایگاه بزرگ و موثر می توانم خدمات بهتری را به جامعه ارائه نمایم .

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت : در این جایگاه خطیر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه وظیفه هدایت امورات فرهنگی و مناسبات ملی و مذهبی و آموزشی  و نظارت بر کارهای مدیران شعب ، هدایا ، هبه و انبارها و ... نیز بر عهده ماست .

وی اذعان کرد :  ما از خداوند منان می خواهیم به نیروهای جوان هلال احمر کمک کند و از نخبگان جامعه نیز می خواهیم با ارائه راهکار و پیشنهاد به این تشکیلات انسانی و مردمی و غیر انتفاعی که مورد وثوق همه هست ، کمک کنند.

مهدوی با اشاره به ذات بشردوستانه هلال احمر تاکید کرد : اصول هفتگانه این سازمان سرلوحه کار ماست و به هیچ عنوان این سازمان وارد فعالیتهای غیر مرتبط نخواهد شد .

انتهای پیام /

  

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.