1398-04-18 03:57
1315
0
64236
با اعزام 500 نفر انجام شد؛

آغاز طرح ملی اردوی جهادی انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان در مناطق سیل‎زده

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اعزام دانش‎آموزان انجمن اسلامی از ۱۲ استان کشور در قالب طرح ملی اردوهای جهادی انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان آغاز شد.

به گزارش گلستان ما؛ حسین تاریخی امروز در آیین افتتاحیه طرح ملی اردوی جهادی طلایه داران خدمت ویژه انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزن سراسر کشور در مناطق سیل‎زده آق قلا،اظهار کرد: دانش آموزان انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزی در فصل تابستان به عنوان فعالیت‎های تابستانه در مناطق سیل‎زده حضور می‎یابند و به مردم مناط سیل‎زده کمک می‎کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: در مجموعه انجمن اسلامی تلاش کردیم ساماندهی این دانش‎آموزان را انجام دهیم و در استان‎های گلستان، لرستان و خوزستان بتوانیم خدمت‎رسانی متمرکز را انجام دهیم.

تاریخی با بیان اینکه محور فعالیت‎های ما در مناطق سیل‎زده مدارس خسارت دیده از سیل هستند، یادآور شد: امید داریم با همت دانش‎آموزان انجمن اسلامی این مدارسی که از سیل خسارت دیدند را بازسازی و مرمت کنیم.

وی گفت: از روز گذشته(یکشنبه 17 تیر) اعزام دانش‎آموزان انجمن اسلامی به مناطق سیل‎زده آغاز شده است و در حال حاضر برخی دانش‎آموزان انجمن اسلامی در مدرسه شهید مرادگلدی مدنی آق‎قلا و دو مدرسه در پل دختر حضور یافتند و با همکاری آموزش و پرورش به فعالیت‎های عمرانی  می‎پردازند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از برنامه ریزی اعزام 500دانش آموز انجمن اسلامی به مناطق سیل زده خبر داد و  یادآور شد: در حال حاضر 12 استان را برای اعزام به مناطق سیل‎زده ساماندهی شدند و گروه‎های جهادی آنها بین 20 تا 50 نفر است و در مدت پنج الی  هفت روز به کمک‎رسانی در مناطق سیل‌زده مشغول هستند.

jahadi etehadiyeh 1

jahadi etehadiyeh 2

jahadi etehadiyeh 2

jahadi etehadiyeh 5

jahadi etehadiyeh 2

jahadi etehadiyeh 2

jahadi etehadiyeh 2

jahadi etehadiyeh 2

jahadi etehadiyeh 2

jahadi etehadiyeh 2

jahadi etehadiyeh 2

jahadi etehadiyeh 2

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.