1398-03-10 07:45
582
0
63586
دبیرکل حرکت اسلامی بحرین در گرگان:

معامله ننگین قرن عملی نخواهد شد/ مقاومت، پیروز و فلسطین آزاد خواهد شد

دبیرکل حرکت اسلامی بحرین گفت: امروز شاهد پیروزی های مختلف انقلاب اسلامی ایران و حامیان آن در خط مقاومت هستیم زیرا اطمینان داریم خط مقاومت پیروز می شودو امریکا و صهیونیست ها شکست خواهند خوردو پیروزی فلسطین شکل خواهد گرفت.

به گزارش گلستان ما؛ شیخ عبدالله صالح ظهر امروز پیش از سخنرانی روز قدس در مصلی وحدت در گرگان اظهار کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران آن روزجهانی قدس را نام گذاری کردند و این روزعظیم یادآن توسط مسلمانان جهان گرامی داشته می شود.

وی افزود: در این روز مستضعفین در کشورهای اسلامی و در جهان همپای مردم ایران اسلامی گرد هم می آیند تا انزجار خود را به گوش امریکا و صهیونست ها برسانند که دربرابر صهیونیست ها و سلطه گویان و مستکبران ایستادیم.

دبیرکل حرکت اسلامی بحرین تصریح کرد: در این روز همه مسلمانان نشان می دهند فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا »همواره تا نابودی شان جاری خواهد بود.

وی با اشاره به قرارداد غیر قانونی طرح معامله قرن ترامپ محکوم به شکست است، تصریح کرد: این طرح ننگین در تاریخ امریکا خواهد ماند و نشان داده خواهد شد که هیچگاه عملیاتی نخواهد شد زیرا مسلمانان هیچگاه نخواهند گذاشت.

عبدالله صالح با اشاره مقاومت مردم مردم بحرین ، بیان کرد: مردم مظلوم و بحرین از سال گذشته به خیابان ها آمدند و شعار مرگ بر رژیم صهیونیستی و مستکباران جهان را جهان را سردادند زیرا اعتقاد دارند با ایستادگی مستکبران را بیرون خواهند راند.

وی تاکید کرد: امروز شاهد پیروزی های مختلف انقلاب اسلامی ایران و حامیان آن در خط مقاومت هستیم زیرا ما اطمینان داریم خط مقاومت پیروز می شود و امریکا و صهیونیست ها شکست خواهند خورد و پیروزی فلسطین شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.