1398-03-09 16:02
588
0
63576
امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر شهرستان کلاله:

معامله قرن، خیانت به مردم مظلوم فلسطین است

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر شهرستان کلاله گفت: هر جا ردپایی از آمریکا و اسرائیل باشد؛ جز سود و منفعت این کشور ها و ضرر جامعه اسلامی نیست و معامله قرن نیز خیانت به مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

به گزارش گلستان ما، الحاج محمد امین آخوند آدینه در گفتگویی اختصاصی اظهار داشت: موضوع فلسطین در حال حاضر یکی از مهمترین موضوعات جامعه اسلامی است که باید به جدیت از سوی مسلمانان دنبال شود.

وی افزود: هر جا ردپایی از آمریکا و اسرائیل باشد؛ جز سود و منفعت این کشور ها و ضرر جامعه اسلامی نیست و معامله قرن نیز خیانت به مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت بخش پیشکمر شهرستان کلاله تاکید کرد: طرح صلحی که بنام معمله قرن معروف است، معامله ای است که آمریکا و اسرائیل با برخی از سران اعراب پیگیری می کنند که در آن حق مسلم مردم آزاده فلسطین نادیده گرفته و در کنار آن مجراهایی برای به رسیمت شناختن اسرائیل دیده شده که انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اولین قدم در این راستا و به تبع آن سیطره کامل اسرائیل بر فلسطین خواهد بود.

آخوند آدینه تصریح کرد: در چنین شرایطی که دنیای کفر درصدد نابودی اسلام و مسلمین است؛ می طلبد که دنیای اسلام متحدتر از گذشته در مقابل زیاده خواهی آمریکا و اسرئیل بایستد و از حق مردم مظلوم فلسطین دفاع کند.

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی قدس وظیفه هر مسلمانی است و مسلما مردم اهل سنت بخش پیشکمر نیز در حمایت این مردم به صحنه خواهند آمد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.