1398-03-09 10:41
558
0
63567
صاحب حجتی :

جوان سازی سیستم مدیریتی کشوریک ضرورت است / مردم به مجلس و دولت انقلابی و درد آشنا نیاز دارند

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور گفت :مردم منتظر کسانی هستند که فارغ از هر نگاه سیاسی وجناحی حقوقشان را از حلقوم سواستفاده گران و رانت خواران و مختلسان بیرون بکشد ،  مردم به مجلس و دولت انقلابی و دردآشنا نیاز دارد.

به گزارش گلستان ما ؛  صاحب حجتی دبیرجامعه اسلامی مهندسین استان گلستان درمراسم ضیافت افطاری سالانه این تشکل درجمع نیروهای انقلابی استان عنوان کرد: قوه مقننه باید مسیرحرکت کشور را ریل گذاری کند.

مدیرکل اسبق وزارت ورزش وجوانان اعلام کرد :دولت شاید خیلی چیزها دلش بخواهد وشایدبه جای حرکت در ریل علاقمند به دور زدن یا لایی کشیدن باشد. اینجاست که اگر مجلس در تراز انقلاب اسلامی ومردم بزرگ ایران بود، ترمز دولت را می کشد و خاطیان را پیاده و با آنان برخورد می کند .

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند ؛کار مجلس ریل گذاری است وقوه مجریه هم وظیفه دارد روی همین ریل حرکت کند گفت : مجلس اگر خوب قانون گذاری کند و ریل گذاری حرکت کلان مسیراجرایی را باقوانین عالمانه و انقلابی تضمین کند ونظارت درست وبه موقع ودقیق داشته باشد ، نتیجه آن درست کارکردن سیستم اجرایی خواهد بود.

وی ادامه داد : اما وقتی مجلس توسط دولت شکل گرفت ،نقش آن وارونه می شود وکارکردخود را از دست می دهد مانند اتفاق نامبارکی که در موضوع برجام افتاد .

00456

مدیر کل اسبق حوزه وزارت تعاون خاطر نشان کرد: اگر با همان رویکردی که انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید، در گام دوم انقلاب و در 40سالگی انقلاب نیز به همان نسخه شفابخش عمل کنیم توفیق الهی را خواهیم دید . همه جریانهای سیاسی ،اصلاح طلب واصولگرا هم ندارد اگر رویکرد بازگشت به شعار ها ومسیر ترسیم شده اول انقلاب را که در راس آن مدیریت جهادی ،دست پاکی ،ازخود گذشتگی وساده زیستی مسئولان وحساسیت در برابرفساد راسرلوحه خود قرار ندهند قطعا شکست خواهند خورد واین سنت الهی است که تکرار می شود.

عضوشورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین کشور با بیان اینکه مردم در عرصه های مختلف نشان دادند و اثبات کردند که دلبسته نظام و انقلاب وعاشق و پشت سر رهبر عزیز هستند ،خاطر نشان کرد: مردم هرکجا که لازم بود در میدان بودند و هستند ،اما این به معنای رضایتمندی مردم از وضع موجود نیست و مردم ناکار آمدی دستگاه های اجرایی را برنمی تابند وگله مند هستند .

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که "زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان وحزب اللهی فراهم کنید" افزود: دربیانیه گام دوم انقلاب وتقریبا همه فرمایشات یکساله اخیر ایشان بر ورود جوانان ،اعتماد به جوانان سپردن امور به جوانان تاکیدات مفصلی داشتند .

حجتی افزود: مردم خواهان کسانی هستند که حق شان را از اختلاس گران بگیرد. مردم منتظر کسانی هستند که فارغ از هر نگاه سیاسی وجناحی حقوقشان را از حلقوم سواستفاده گران و رانت خواران و مختلسان بیرون بکشد ،  مردم به مجلس و دولت انقلابی و دردآشنا نیاز دارد و خواستار قوه قضائیه قوی در برخورد با فاسدان هستند.  

قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری استان افزود: در این شرایط ، جوان سازی سیستم مدیریتی کشور یک انتخاب نیست بلکه برای برون رفت از مشکلات موجود یک ضرورت است.   

حجتی ادامه داد ؛ متاسفانه شرایط خستگی وبی عملی وفرسودگی دولت که منجر به انباشت مشکلات عدیده مردم ،به ویژه در حوزه معیشت واقتصاد شده و فشار مضاعفی را بر مردم روا داشته ، این ضرورت را اجتناب ناپذیرتر کرده است .

صاحب حجتی اعلام کرد : جریان لیبرال در دوره های مختلف اجرایی که متاسفانه زمان کمی هم نبود که سکانداری عرصه های اجرایی را بعهده داشت گفت: این طیف بدلیل خوی اشرافی گری ، مستضعف ستیزی ،کرنش وضعف در برابر استکبار ، رفاه طلبی و کم کاری و بی تفاوت نسبت به فساد ،  هزینه های زیادی را به نظام و مردم تحمیل کرده اند که حضرت آقا به این مهم در بیانیه گام دوم انقلاب اینطور اشاره فرمودند :

"بدانید که اگر بی توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلاب در برهه هایی از تاریخ چهل ساله نمیبود،که متاسفانه بود...! و خسارت بار هم بود- بی شک دستاورد های انقلاب از این بسی بیشتر وکشور در مسیر رسیدن به آرمانهای بزرگ بسی جلوتر بود وبسیاری از مشکلات کنونی وجود نمی داشت .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.