1398-03-09 08:46
547
0
63564
گلستان در انتظار روز قدس؛

دعوت همگانی برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس/ فرصتِ نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی

مردم مسلمان و روزه دار استان گلستان در آستانه روز جهانی قدس با صلابت تر از همیشه به راهپیمایی انزجار از صهیونیست غاصب و دفاع از فلسطین خواهند آمد.

به گزارش  گلستان ما، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  روز جهانی مبارزه با صهیونیسم جهانی (اسرائیل غاصب)  و دفاع از مردم مظلوم ففلسطین است که بیش از نیم قرن در زیرظلم و ستم مستکبران جهانی و در صدر آن اسرائیل و امریکا هستند.

مردم نگارستان ایران نیز همواره با لبیک به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب که این روز را برای مسلمانان جهان روز فریاد دادخواهی مظلومان نامگذاری کرد ، حضور چشمگیر داشته اند  و فردا نیز علم مسلمانی  و آزادگی خود را در دارالمونین  گرگان وشهر هاو روستا  برپا می کنند . اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، این گفتار صادق رهبر انقلاب است که رهبری مسلمان جهان را برعهده دارد و حدود 20 سال از آن باقی مانده است  و این خود دلگرمی بزرگی برای مقاومت غزه و فلسطینیان شده است .

مسلمانِ فلسطین، بزودی در قدس نماز خواهد خواند و کودکان و زنان مظلوم فلسطین در آنجا با امنیت خواهد بود و دیگر رژیم کودکشی وجود نخواهد داشت.
 مردم نگارستان ایران  از اقشار مختلف در گفتگو هایی با این پایگاه خبری از نابودی غده سرطانی اسرائیل گفتند و تاکید کردند؛ با حضور باردیگر اقتدار جهان اسلام و سردمداری مسلمانان را در حمایت از مظلومان و ستم دیدگان غزه و فلسطین بیان خواهیم کرد.

مردم استان گلستان نیز همچون سال های گذشته همگام با همه نقاط جهان فردا جمعه 10 خرداد  با مشت های گره کرده و با فریادهای بلند از اسرائیل این رژیم کودک کش و حامیانش اعلام انزجار خواهند کرد تا برای آلامی برای دردهای کودکان، خواهران و برداران مظلوم فلسطین باشد.

علمای  شیعه اهل سنت استان گلستان نیز با اعلام انزجار از صهیونیت های غاصب از مردم روزه دار استان گلستان برای حضور در راهپیمایی جهانی روز قدس دعوت کردند.

156350121

پشتیبانی از مردم فلسطین با پرچمداری ایران اسلامی

آیت الله علوی گرگانی در پیامی از همه مسلمانان خواست با بیعتی دوباره با رهبرانقلاب  به میدان مبارزه با صهیونسیم بیایند و پشتیبانی از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را به رخ جهانیان می کشانند .

در پیام این مرجع تقلید آمده است:  شایسته است که امت بزرگ ایران اسلامی همراه و همدل با ملل مسلمان دیگر ، با وحدت و همدلی در راهپیمایی روز قدس حاضر شوند و با بیعتی مجدد با رهبر عزیز انقلاب در این برهه از زمان که آمریکای جنایتکار فشار را بر ایران، که پرچمدار مقاومت است، زیاد کرده، همصدا و یکدل مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دهند.

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ، اعلام انزجار خود را به جهانیان نشان داده و پشتیبانی از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را به رخ جهانیان می کشانند .

روز قدس در حمایت از فلسطینیان و مخالفت با معامله قرن است

آخوند ابوبکر خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همانگونه که می دانید روز قدس یکی از آرمان های بزرگ جمهوری اسلامی ایران چه در زمان امام خمینی رحمت الله و چه در زمان خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری بوده است. هر ساله در این روز مردم مسلمان و مردم آزادیخواه جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین که با ظلم و جور صهیونیستها از شهر و دیار خود رانده شده و سرزمین آنها به اشغال درآمده است راهپیمایی می کند.

آخوند خوجملی گفت: بنده از ملت‌های مسلمان، مردم آزادیخواه جهان و بخصوص مردم بزرگوار ایران و هم استانی‌های عزیز درخواست دارم تا بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم رنج دیده و مظلوم فلسطین نشان داده و مخالفت خود را با طرح معامله قرن که توسط ترامپ، صهیونیستها و چند کشور دیگر در حال انجام است و برای منتفی کردن بازگشت مردم مظلوم فلسطین به سرزمین اصلی خود می باشد را اعلام می کنیم.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر در پایان بیان کرد: امید است قدس شریف به زودی به آغوش اسلام برگشته و مردم مظلوم فلسطین بتوانند سرزمین مادری خود را از ظلم و جور صهیونیستهای اشغالگر آزاد نموده و به وطن اصلی خود برگردند.

بیت المقدس قلب اسلام است/ مکر منافقان به جایی نمی رسد

آخوند محمد مختوم نژاد در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: خداوند بزرگترین دشمن اسلام را یهود اعلام کرده است و یهودیان از همان صدر اسلام  تاکنون برای ضربه به اسلام نقشه کشیده اند، همیشه حامیان یهود، منافقین بودند و امروزهم مسلمانانی که به جای حمایت از فلسطین در کنار اسرائیل قرار گرفته اند منافقان عصر ما  هستند.

آخوند مختوم نژاد تصریح کرد: در عصر پیامبر نیز کفار با کمک منافقین به اسلام ضربه می زدند اما موفق نشدند منافقان امروز هم پیرو همان تفکرند اما به جایی نمی رسند و خداوند خود فرموده است "ومکرو و مکروالله و الله خیر الماکرین".

امام جمعه حاجی قوشان خاطرنشان کرد: به فرمودۀ  مقام معظم رهبری، دشمنان اسلام آخرین روزهای عمر خود را می گذرانند و تاکنون هم تلاش های زیادی کرده اند اما به جایی نمی رسند و روزی خواهد رسید که ان شاالله بیت المقدس به دست مسلمانان خواهد رسید.

13930502153732443278124


روز جهانی قدس فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی

در این رابطه نماینده ولی فقیه در استان گلستان، سرپرست استانداری گلستان و سایر مسئولان و نهادها هم در پیام هایی جداگانه  از مردم برای حضور پرشور دعوت کردند .

در متن پیام آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان آمده است: روز قدس، یادآور تکلیفی برای ملل مسلمان نسبت به فلسطین است «وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً». روز قدس، روز استجابت دستور خداست که فرمان داد: «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اسْتَجِیبُوا لِلَّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُمْ».

طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی (ره) یک تصمیم راهبردی بود که طی سالیان اخیر سبب شد در میدان رقابت سنگین و تنازع بین قدرت‌های جهانی، آرمان آزادی قدس شریف به مثابه یک ضرورت حتمی و تاریخی پلی به گذشته، حال و آینده آحاد مسلمانان عالم ایجاد کند.

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پیرامون تلاش‌ها برای به فراموشی کشاندن موضوع فلسطین، می‌فرمایند: سال‌های متمادی است که سعی می‌شود مسئله قدس فراموش شود. روز قدس، درست تیری است به قلب این توطئه؛ حرکتی است برای خنثی کردن این توطئه خباثت‌آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده‌اند تا به‌کلّی مسأله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.

امسال در وضعیت خاصی که حاکمان بی‌خرد ایالات متحده آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و برخی از حاکمان فاسد و وابسته منطقه برای فشار بر ملت غیور ایران ایجاد کرده‌اند، تصور می‌کنند می‌توانند بر اراده آهنین ملت ایران خللی وارد سازند اما

این مردم همیشه در صحنه در روز قدس امسال نیز در راستای پیروی از سیره امام راحل و منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، مانند گذشته با حضور حماسی خود بر آرمان‌های بلند امام و رهبری، مهر تاییدی خواهند زد.
از همه اقشار مردم شریف استان گلستان دعوت می کنم با درک عمیق از شرایط کشور و منطقه با حضور گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی روز قدس بر پیمان مستحکم خود با آرمان‌های حق‌طلبانه مردم مظلوم فلسطین تاکید کرده و فریادهای بلند خود را از ظلم و جنایت این رژیم غاصب صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.

روز قدس میراث ارزشمند بنیانگذار انقلاب است

میرمحمد غراوی، سرپرست استانداری گلستان هم در پیامی از عموم مردم روزه دار، آزادیخواه و ولایت مدار استان جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت و اظهار کرد: روز قدس در واقع روز حمایت از حقانیت اسلام و مظلومان در سراسر دنیاست.

در متن این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری تا به امروز به عنوان نمادی از آزادیخواهی و حق طلبی در دنیا شناخته می شود.

دفاع از مظلومان و مقابله با مستکبران و ستمگران همواره در شعار و عمل مردم و مسئولان جمهوری اسلامی مشهود بوده است و در واقع روز قدس میراث ارزشمندی از بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) است که با استفاده

از موقعیت انسان ساز ماه مبارک رمضان و جانهای پاک روزه داران آخرین جمعه این ماه شریف را روز قدس نامیدند و تمامی آزادیخواهان جهان را به حمایت از فلسطین به عنوان پاره تن اسلام، فراخواندند.

بی شک امروز هم مقابله با سیاست های رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان ظالم و ستگمرش همچنان وظیفه مسلمانان در سراسر ممالک اسلامی است و نباید گمان کنیم که ذره از اهمیت گرامیداشت این روز کاسته شده چراکه روز قدس در واقع روز حمایت از حقانیت اسلام و مظلومان در سراسر دنیاست.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران، از عموم مردم شریف استان، روحانیت همیشه در صحنه، مسئولان، اقشار و اصناف مختلف فعال در گلستان دعوت می کنم تا با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همچون همیشه به رژیم غاصب صهیونیستی و تمامی حامیان آن خصوصاً دولت امریکا ثابت نمایند که پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، لحظه از حمایت و دفاع از مظلومان جهان بالاخص مردم بی دفاع فلسطین دست بر نخواهند داشت و تا آزادی کامل قدس شریف در کنار آنان خواهند بود.

انعکاس عظمت و اقتدار مسلمانان در  روزقدس

سازمان بسیج رسانه گلستان  نیز با انتشار بیانیه ای با تاكید بر حضور فعالان رسانه های استان در راهپیمایی سراسری، اعلام كرد : رسانه های استان گلستان صدای عظمت و اقتدار ملت ایران را در مسیر آزاد قدس منعكس خواهند كرد. راهپیمایی روز قدس در حمایت از فلسطینیان و مخالفت با معامله قرن است.

1103074 153

مسیرهای راهپیمایی در گلستان


به گزارش گلستان ما؛ بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی استان گلستان در گرگان  از محل تجمع میدان شهرداری، خیابان امام خمینی(ره)، چهار راه میدان، خیابان شهید رجائی، مصلی وحدت گرگان، ساعت 10:30 دقیقه، در شهرستان بندرترکمن از میدان مختومقلی تا چهارراه شهید کاسب، ساعت 11 ، ساعت 11:30 دقیقه و در مناطق سیل زده آققلا  از میدان وحدت(مختومقلی) تا میدان قدس، ساعت10 صبح ، در شهرستان کردکوی از میدان انقلاب تا مصلی نماز جمعه  در غرب استان گلستان راهپیمایی روزجهانی قدس را برپا خواهند کرد.

همچنین در گنبدکاووس  از مسجد قائمیه به سمت مصلی امام جعفرصادق(علیه السلام)، ساعت 11 ، شهرستان آزادشهر از مقابل سپاه تا مصلی خاتم الانبیاء، ساعت 11:30 دقیقه، در شهرستان رامیان از مسجد جعفری تا مصلی نماز جمعه، ساعت12، در شهرستان علی‎آبادکتول از مسجد محمدیه تا مصلی امام رضا(علیه السلام ، در شهرستان مینودشت از میدان حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) به سمت مصلی محمد رسول الله(صلی الله علیه و آله وسلم )، ساعت 11:30دقیقه و در شهرستان کلاله از مسجد جامع به سمت میدان احمدی تا میدان حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه)، ساعت11،  ساعت11 در شهرستان مراوه‎تپه از مصلی نمازجمعه تا میدان مختومقلی فراغی، ساعت11 در گالیکش  از ابتدای گلزار شهدا به سمت مسجد جامع، ساعت 11 در شهر مرزی اینچه‎برون از مقابل بخشداری تا مصلی نماز جمعه، ساعت10 صبح  راهپیمایی مردم ولایتمدار و روزه دار شرق گلستان در روز جهانی قدس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.