1398-02-05 04:29
600
0
62784
به قلم میثم جعفری :

صفین بسکتبالی

کاش اختلافات و اغراض سیاسی را کنار می نهادیم و در این موقعیت خطیر یاور تیم بسکتبال و مدیران تیم بودیم تا جشن بزرگ قهرمانی را در گرگان برگزار کنیم که این شهر خسته از سیاست کاری بدجور به این نشاط اجتماعی نیاز دارد .

به گزارش گلستان ما ؛ میثم جعفری پیته نوعی طی یادداشتی نوشت : در جنگ صفین سپاهیان امام علی (ع) به فرماندهی مالک اشتر نخعی به چند قدمی خیمه معاویه رسیدند و تا دفع همیشگی فتنه و پیروزی نهایی تنها چند قدم فاصله داشتند .

ناگهان ندایی برآمد برگردید ، مالک با خشم و بغض به پشت سرش نگاه کرد و گفت تا پیروزی فقط چند قدم مانده ، چرا باید برگردم اما رگ های ورم کرده متعصبین کوته فکر که شمشمیر را بر گردن علی (ع) نهاده بودند باعث شد تا مالک شمشیر را غلاف کند و از پیروزی چشم بپوشد.

این مرام نامیمون در تاریخ بارها و بارها برایمان تکرار شده ولی هنوز عبرت نشده است ، شاید فراموش نکرده باشید در دوران دفاع مقدس بعد از فتح خرمشهر و آغاز پیروزی های بزرگ ایرانیان در جنگ با بعثی ها نیز عده ای در کوس عقب نشینی دمیدند در حالیکه هنوز بخش هایی از خاک عزیزمان در تصرف صدام بود.

در پهنای کوچک تر می توان بسکتال گرگان را نیز در همین چارچوب تفسیر کرد ، این روزها مردم گرگان سرمست از پیروزی های تیم بسکتبال شهرداری گرگان هستند و بعد از سالها به فینال لیگ برتر راه یافتند .

با کمی هم افزایی و حمایت همه جانبه می توان حتی به قهرمانی هم امیدوار بود و درود به شرافت اون هوادار بسکتبال گرگان که گفت جان می دهیم اما جام نه !

اما عده ای در این معرکه سازهای دیگری می زنند که تیم بسکتبال و مدیریت آن را دچار حاشیه ساخته و ممکن است این همان ندایی باشد که ما را از قهرمانی دور کند .

این روزها برخی ها مدام از الزامی بودن حضور زنان در ورزشگاه امام خمینی گرگان سخن می گویند و عده ای هم بحث تراکم و کمیسیون ماده 5 را برای درهم کوبیدن تمرکز شهرداری گرگان هدف گرفته اند .

کاش اختلافات و اغراض سیاسی را کنار می نهادیم و در این موقعیت خطیر یاور تیم بسکتبال و مدیران تیم بودیم تا جشن بزرگ قهرمانی را در گرگان برگزار کنیم که این شهر خسته از سیاست کاری بدجور به این نشاط اجتماعی نیاز دارد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.