1398-01-31 10:01
834
0
62696
یادداشت؛

امنیت کشور مرهون فداکاری‌ سربازان گمنام امام زمان(عج) است/ سربازان گمنام همان عابدان شب و شیران روز هستند

در دنیای امروز که پر از آشوب و جنگ است، ایران اسلامی از بالاترین میزان امنیت و آرامش برخوردار بوده و این مهم بسیار ارزشمند است. امنیت کشور مرهون تلاش و فداکاری‌های سربازان گمنام امام زمان است ،سربازان گمنام امام زمان همان عابدان شب وشیران روز هستند و تا پای جان برای حفظ و حراست نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

به گزارش گلستان ما، توطئه‌های فراوان ضد انقلاب از آغازین روزها ی پیروزی انقلاب اسلامی ازناحیه ی گروه های الحادی ،کمونیستها ، منافقین ، توده ای ها وملی گرایان وابسته به غرب باهمکاری ایادی استکبار وتوطئه های پنهان وآشکارCIA و سازمان جاسوسی اسرائیلی موساد و سازمان MI6انگلیس خبیث باهمکاری مستقیم برخی از سردمداران کشورهای منطقه مانندصدام و آل سعود، وفریب خوردگان مزدور در داخل امثال ریگی ودر خارج از این مرز با تشکیل گروهای افراطی با یک روابط به هم تنیده ، طالبان و القاعده و داعش و... که جزء برنامه ریزی های کوتاه مدت ومیان مدت و بلندمدت آمریکا وصهیونیسم بین المللی وکشورهای غربی واستکباری بمنظور برهم زدن اتحاد جهان اسلام و تقسیم کشورها ، به منظور دستیابی بیشتر به ذخائر و معادن مسلمین و و غارت ثروت آنان و تحت فشار قرار دادن و تضعیف کشور عزیزمان را داشته و دارند.

توطئه بر علیه کشورایران اسلامی در یک حلقه قوی سازمان یافته ی جاسوسی استکباری دما دم درحال شکل گیری بوده وهست ، لکن از آنجا که دست خدا بالاترین دست ها است و مکر کافران را به خودشان بر می گرداند واین وعده الهی است.

خدا در قرآن بیان می فرمایند:(( وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللهُ وَاللهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ))ونصرت الهی همیشه باکسانی است که دین خدا را یاری می کنند ((اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم)) تا به امروز بدلیل وحدت امت اسلامی در کشور امام زمان (عج الله تعالی فرجه و الشریف) و هدایت های نائب امام زمان مقام معظم رهبری و تلاش های هوشمندانه سربازان گمنام امام عصر نه تنها بسیاری از نقشه های دشمنان انقلاب راه بجایی نبرده بلکه الحمدلله امروز تسلط نیروهای مخلص اطلاعات در شناسایی و خنثی سازی توطئه ها و طرح طراحان خارجی و داخلی برعلیه این کشور و مردم کار بجایی نبرده و بسیاری از توطئه ها را در نطفه خفه نموده اند و افتخار امت امام گریده اند.

عظمت کار آنان به اسم و رسم نیست آری بزرگی کارشان را باید در سخنان ارزشمند امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی جستجو کرد؛ در شان این عزیزان همین بس که امام خمینی (ره) فرمودند: سربازان گمنام ما نام و نشان نمی خواهند و امام خامنه ای فرمودند :( این افتخار شما را بس که امام بزرگوارمان سینه هایتان را با مدال سربازی گمنام امام زمان(عج) مزین داشتند؛ وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است).

حضور شبانه روزی نیروهای وفادار به اسلام و انقلاب ورهبری در تمامی عرصه های حفاظتی از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ومبارزه خستگی ناپذیرشان با ضد انقلاب ومفسدان اقتصادی وعوامل نفوذی در داخل وخارج از کشور باعث ‌گردیده که در منطقه علاوه بر امنیت درونی کشور خواب را از چهره پلید خائنین به این مرز و بوم بربایند ومجال هر گونه عربده کشی را از استکبار وایادی منطقه ای آنان ونوکرهای داخلی غرب زده گرفته باشند .

استیلای سربازان امام زمان (عج) به یک نکته تاریخی که در طول تاریخ باعث صدمه وانحراف نهضت های جهان اسلام شده مورد مداقه قرار می دهم ؛عوامل نیروهای نفوذی از درون کشور؛ در میان مدت باعث شکست مشروطیت وبسیاری از نهضت های گذشته بوده ، نیروهای خود فروخته داخلی در بخش فرهنگی ،اقتصادی، سیاسی بزرگترین خطرهستنداینک که بحول قوه الهی نظام جمهوری اسلامی بارقه ی امید برای کشورهای اسلامی در سراسرگیتی است و کار آمدی دین را در عرصه حکومت داری به رخ مکاتب غرب وشرق کشیده ، توجه جدی به آن باعث اقتدار روز افزون نظام مقدس اسلامی را در بر خواهد داشت .

عیدنیمه شعبان را به تمامی ملت ایران اسلامی ونیروهای ولایتمدار کشور اسلامی خصوصا شما سربازان گمنام امام زمان (عج) تبریک گفته واز خدای سبحان تداوم سربازی وپاسداری از حریم ولایت را برایتان آرزومندم.

به قلم علی منصوری مدیر مسئول هفته نامه گلستان مهر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.