1398-01-25 11:54
474
0
62557
سردار غیب پرور در آق قلا:

طرح "جهاد همبستگی ملی" با هدف کمک به هموطنان سیل زده از امروز آغاز میشود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آغاز طرح " جهاد همبستگی ملی " با هدف کمک به هم وطنان سیل زده از امروز خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ سردار غلامحسین غیب پرور عصر امروز یکشنبه ۲۵ فروردین متن بعد از بازدید یک روزه از مناطق سیل زده استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد : هدف اول من در این سفر خدا قوت به مردم ، دستگاهها ، سپاه و ارتش بود که واقعا میدان داری کردند . 

وی افزود: ابن سیل در کنار آسیب‌هایی که زد برکات فوق العاده زیادی به همراه آورد و یکی از این برکات این بود که « انسجام ملی» را بیش از گذشته برای ما به ارمغان آورد سیل که در قسمت‌های مختلف کشور اتفاق افتاد همه مردم و مسئولان ارتش و سپاه را در کنار هم قرار داد و به اعتقاد بنده این یک نعمتی است که شکرانه زیادی را بر عهده ما می‌گذارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه کاری که از نیروی جهادی توقع بود، انجام شد، تصریح کرد : از بندرترکمن ، نیازآباد ، کانال گمیشان و سمت دریا اقدامات مهندسی که انجام شد ، بازدید کردیم .نیروی دریایی سپاه کار بزرگی در منطقه انجام داد که حجم انبوه آب را به سمت دریا هدایت کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: گرگانرود و کانال های پیرامون آن سالهای طولانی لایروبی نشده بود و در حین سیل این کار بزرگ انجام شد.

غیب پرور بیان کرد : من آق قلا را به نسبت آخرین بازدیدم متفاوت از روزهای اول دیدم ، الحمدالله در آق قلا منطقه خاصی دچار مشکلات روز اول نیست، مردم هم کار خودشان را می کنند وما هم تا زمانی که مردم به ما نیاز داشته باشند در کنار آن ها خواهیم ماند.

غیب پرور از رونمایی طرحی بزرگ در آق قلا خبر داد و گفت : امروز در آق قلا طرحی را رسانه ای می کنیم که «جهاد همبستگی ملی» نام دارد .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشریح کرد : در این طرح هر مسجد یک خانه و هر کاسب تامین یک کالای اساسی را عهده دار خواهد شد و هر بانک نیز یک مدرسه را می سازد که تمهیدات لازم را دوستان طراحی می کنند.

غیب پرور تاکید کرد : مردم با محوریت مساجد در بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده مشارکت می کنند، آنهایی که آسیب دیدند در اعتقادات و پایبندی ملی و مذهبی همه مثل هم هستند و کسبه متین ما هم که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن هم از نظام و انقلاب دفاع کرده در این طرح مشارکت می کند.

وی اضافه کرد : من بازاریان را به این کار بزرگ دعوت می کنم و از آنها می خواهم هر کاسب یک کالای بزرگ را به دلخواه خود انتخاب کند ، برای این کار ما سامانه ی الکترونیکی طراحی خواهیم کرد.

غیب پرور ابراز کرد: اگر بخواهیم در موضوع مسکن ورود پیدا کنیم افراد تحت پوشش کمیته امدادو روستایی و مردم عزیز تحت پوشش بهزیستی در اولویت ما قرار می‌گیرند.

وی یادآورشد: بنا شد جلسات نهایی در بسیج برگزار شود  ومنتظر هستیم اعداد و ارقام شفاف شود.

غیب پرور با اشاره به اینکه ما نباید از دانش آموزان غافل شویم ، یادآور شد : دانش آموزان هم روح لطیفی دارند و هم سن و سال آنها اقتضای این مسایل را ندارد ، آموزش ‌ پرورش و کلاس های ما هر چه زودتر باید بیفتد .

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد : در سراسر کشور اعم از معمولان ، پلدختر ، حمیدیه ، سوسنگرد و هر جایی که اقتضا کند نیروهای بسیج‌و سپاه حضور خواهند یافت تا فعالیت های امدادی هر چه بهتر انجام شود .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.