1398-01-21 08:37
514
0
62465
ارشد نظامی آجا در استان گلستان:

ارتش در کنار سپاه در راه مبارزه با صهیونیست و آمریکا هستند

ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی و همه آحاد ملت ایران هم‎رزم سپاه در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ «سرتیپ 2 ستاد محمد غفاری» در سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی اظهار کرد: از حادثه سیل که در چند استان کشور به وجود آمده بسیار متاثر هستیم، هرچند این حادثه منجر به مشکلات زیادی برای مردم منطقه شد ولی زیبایی از جلوه‎هایی وحدت و همبستگی را به نمایش گذاشت.

ارشد نظامی آجا در استان گلستان ادامه داد: حرکت سخیف حمله به یک نهاد مقدس (سپاه) که کشور مدیون تلاش آن است و این حرکت نشانه عصبانی بودن رژیم آمریکا از این نهاد مقدس بوده را محکوم می‎کنیم.

غفاری متذکر شد: در این مسیر سپاه تنها نیست و ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی و همه آحاد ملت ایران هم‎رزم شما در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند.

وی افزود: امروز گرد هم آمدیم تا بیستمین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش جمهوری اسلامی را گرامی‎ بداریم، این شهید بزرگوار در سال 1378 به دست منافقان کور دل و بنا به گفته این منافقان برای انتقاد از این شهید بزرگوار و انجام عملیات غرور آفرین مرصاد به شهادت رسید.

ارشد نظامی آجا در استان گلستان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که برای صیاد حیف بود که به مرگ طبیعی از دنیا می‎رفت و باید شهادت نصیب این مردم بزرگ می‎شد.

غفاری با بیان اینکه پس از وقوع سیل نیروهای مسلح از همان روزهای ابتدایی در میدان بودند، افزود: فرمان مقام معظم رهبری در خصوص امدادرسانی به سیل‎زدگان منجر به آن شد با همت مضاعف به سیل‎زدگان امدادرسانی کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.