1398-01-21 07:16
906
0
62460
فرماندار شهرستان کردکوی:

تروریستی خواندن سپاه را محکوم می‎کنم/حضور سپاهیان و بسیجیان در بحران‎های سیل و زلزله بسیار دیدنی است/ از نزدیک شاهد کمک‎رسانی فرمانده سپاه نینوا به مردم سیل زده بودم

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: به خود ببالید که پاسدار انقلاب اسلامی هستید چرا که اگر کمک و امدادرسانی شما عزیزان سپاهی و بسیجی در حادثه سیل در ۲۱ استان ایران عزیز نبود قطعا ما با مشکلات بسیار زیادی روبرو بودیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ ابراهیم قدمنان در دیدار با فرمانده و پرسنل سپاه شهرستان کردکوی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) و روز پاسدار، با بیان اینکه لباس سبز سپاه به اندازه ای مقدس است که سعادت پوشیدن آن قسمت هر انسانی نشود، اظهار داشت: سپاه پاسداران و نیروهای بسیجی در بین مردم از اهمیت زیادی برخوردارند.

وی افزود: امام خمینی (ره) شاگرد و درس گرفته از مکتب امام حسین (ع) است که روز ولادت امام حسین (ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند.

تروریستی خواندن سپاه را محکوم می کنم

فرماندار شهرستان کردکوی تأکید کرد: دشمنان ما در احمقانه ترین شکل ممکن نهاد مقدسی چون سپاه را در سالروز ولادت بزرگ پاسدار عالم امام حسین (ع) گروهی تروریستی می خواند که این اقدام سخیف دولت آمریکا را محکوم می کنم.

قدمنان با اذعان براینکه مردم ایران به روز پاسدار اعتقاد دارند، متذکر شد: همه دنیا می داند که آمریکا، اسرائیل، عربستان و برخی کشورهای اروپایی حامی گروه های تروریستی هستند.

 

با اقدامات ترامپ سپاه زنده تر می شود

وی با عنوان اینکه با این اقدامات ترامپ سپاه زنده تر می شود، افزود: این روزها احساسات مردم در پی تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ دیدنی است.

عالی ترین مقام شهرستان کردکوی با بیان اینکه سپاه خوب عمل کرد و الگوی مردم قرار گرفت، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی با محدودترین امکانات با درس گرفتن از سپاه و بسیج مقابل تروریست ها ایستادند و آنان را شکست دادند.

حضور سپاهیان و بسیجیان در بحران های سیل و زلزله بسیار دیدنی است

قدمنان تصریح کرد: ترس از بسیج و سپاه عامل تروریستی خواندن سپاه توسط آمریکاست.

فرماندار شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه حضور سپاهیان و بسیجیان در بحران هایی همچون سیل و زلزله بسیار دیدنی است، افزود: از نزدیک به عینه مشاهده کردم که سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در مناطق سیل زده مشغول کمک رسانی به مردم است.

آمریکا از روحیه جهادی و تفکر بسیجی سپاه می هراسد

وی تأکید کرد: آمریکا از روحیه جهادی و تفکر بسیجی سپاه می هراسد لذا ما باید ادامه دهنده این روحیه سپاه و بسیج باشیم.

قدمنان خطاب به پرسنل سپاه کردکوی اظهار داشت: به خود ببالید که پاسدار انقلاب اسلامی هستید چرا که اگر کمک و امدادرسانی شما عزیزان سپاهی و بسیجی در حادثه سیل در ۲۱ استان ایران عزیز نبود قطعا ما با مشکلات بسیار زیادی روبرو بودیم.

فرماندار شهرستان کردکوی بیان کرد: به کمک سپاهیان، بسیجیان، نیروهای امدادی و مردمی خصوصا همت و تلاش اهالی روستای حاجی آباد از پیش روی آب در داخل این روستا مقابله کردیم و اجازه ندادیم آب وارد روستا شود.

مردم به شما پاسداران اعتماد کردند

وی خاطرنشان کرد: مردم به شما پاسداران اعتماد کردند و این اعتماد روز به روز محکم تر و ناگسستنی تر می شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: حضور شما در حاجی آباد، آق قلا، گنبد، گمیشان و بندرترکمن باعث ایجاد روحیه و غرور در بین مردم سیل زده شده است چرا که مردم شما پاسداران را حامی و پشتیبان خود می دانند.

عکاس: علی لیاقتی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.