1398-01-20 07:20
445
0
62438
یادداشت کریمی اول :

سپاه کابوس وحشت احمق های درجه یک آمریکایی / اقدام به موقع شورای عالی امنیت ملی

واکنش به موقع شورای امنیت ملی ایران که دولت ایالات متحده را دولت حامی تروریست و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام و نیروهای وابسته به آن را گروه تروریستی اعلام کرد .

به گزارش گلستان ما ؛ حسین کریمی اول کارشناس مسائل سیاسی و جانشین اسبق سپاه نینوا طی مطلبی نوشت : در آستانه سوم شعبان میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا به عنوان سازمان تروریستی اعلام می شود .

این در حالیست که به فرموده امام خمینی (ره) آمریکا  اول تروریست و جنایتکار عالم است .

شواهد و اسناد عمر 200 الی 300 ساله تشکیل دولت آمریکا مملو از قتل ، جنایت ، غارت ، تجاوز و ترور نسبت به سرخپوستان بومی و سیاه پوستان آمریکایی می باشد .

همچنین در سرتاسر جهان ظلم و تجاوزگری آمریکا به کشورهایی همچون ویتنام ، کره تا ژاپن ، افغانستان ، عراق ، یمن و ... بر کسی پوشیده نیست ، سازمان سیا در سرکوب نهضت های آزادی بخش جهان و ترور شخصیتهای آزادی خواه جهان مقام اول را دارد .

حمایت بی چون و چرا از رژیم اشغالگر قدس که خود مظهر تروریزم دولتی در جهان است ، تشکیل داعش که به گفته خود ترامپ احمق ، اوباما و کلینتون داعش را بوجود آوردند و حمایت مالی ، تسلیحاتی ، امنیتی و تبلیغاتی کردند در پرونده سیاه دولت آمریکا مشهود است .

بگذارید گاوچرانهای احمق ، نام سپاه را با گرای فتنه گران و منافقین کوردل و نفوذی های شیفته غرب و آمریکا ، در لیست تروریست ها قرار دهند .

اما باید توجه داشت که خود آمریکا و مسئولین ابلح آن خوب می دانند که سپاه چه قدرت و نفوذی در منطقه غرب آسیا دارد و سرپل های کلیدی و استراتژیک منطقه و آبراههای حیاتی انرژی جهان محل جولان و اقدام عملیاتی جبهه مقاومت و فدائیان انقلاب اسلامی و در تیررس موشک های راهبردی سپاه قرار دارد .

به گزارش گاردین یکی از مقامات بلندپایه آمریکایی می گوید : سلیمانی هراس انگیز است ، همه جا هست و هیچ جا نیست ، بسیاری از مقامات نظامی و امنیتی آمریکا چند سال اخیر را صرف تفحص در کار افراد وفادار به سپاه قدس کرده و مبهوت کار آنها هستند .

همچنین به اذعان ژنرال های ارشد آمریکایی در منطقه غرب آسیا ، سپاه قدس به عنوان بخش کوچکی از سپاه پاسداران را کابوس خود می دانند و بارها سایه مرگ را به اعتبار نفوذ سپاه در منطقه بالای سر خود دیده اند .

واکنش به موقع شورای امنیت ملی ایران که دولت ایالات متحده را دولت حامی تروریست و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام و نیروهای وابسته به آن را گروه تروریستی اعلام کرد .

با توجه به اینکه فرماندهی مسئولیت اجرای سیاستهای تروریستی دولت آمریکا علیه منطقه غرب آسیا را بر عهده دارد اقدامی قاطع و انقلابی در جهت مقابله به مثل با دشمنی  آمریکا با انقلاب اسلامی می باشد .

دولت آمریکا باید بداند سپاه مولود تفکر کربلا و عاشوراست و نیرویی مردمی ، انقلابی و جهادی است که محبوب قلبهای مردم مظلوم منطقه غرب آسیاست و تحت امر رهبری شجاع و بصیر همچون امام خامنه ای عزیز است که اگر اذن دهد در گوشه گوشه غرب آسیا با پاسخ غیر منتظره و پشیمان کننده روبرو خواهد شد .

بد رقم در سینه اش بغض تو را پروده است

در زمین هر کس که آزاده است ، آمریکا بمیر

امپراطوران عالم یک به یک زانو زدند

    قرعه بر نام تو افتاده است ، آمریکا بمیر

دکتر کریمی جانشین اسبق سپاه نینوا گلستان

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.