1398-01-16 03:51
739
1
62350
روایتی از حضور زن و شوهر جوان مشهدی در مناطق سیل زده؛

شرط همسرم برای عقد، وقف زندگیمون برای خدمت گذاری به مردم بود/ دومین عیدمون را کنار مردم عزیز گلستان بودیم/ ره آورد سفر ما، برآورده کردن آرزوی مادر اهل سنت گلستانی

مسئول قرارگاه شهید علیمردانی گفت: وقتی شرط همسرم برای عقد رو فهمیدم خیلی خوشحال شدم، همسرم می گفت دوست دارم دو سال اول زندگی مشترکمون رو وقف این کار کنیم تا زندگیمون با دعای مردم بیمه بشه و خدا و امام زمان(عج) عنایت خاصی به زندگی ما داشته باشن و سهمی در خوشحالی رهبر عزیزمون داشته باشیم .

به گزارش گلستان ما، یک زوج پزشک به همراه اولین تیم جهادی شامل گروه پزشکی و فرهنگی از مشهد به منطقه سیل زده استان گلستان اعزام شده اند که خبرنگار ما گفت وگویی با زوج پزشک داشته که در ادامه آن را می خوانید.

حسن بخشی هستم مسئول قرارگاه شهید علیمردانی که زیر مجموعه قرارگاه کارگروه های پزشکی فرهنگی عمرانی خیریه اقتصاد مقاومتی هم هست مسئول هر کارگروه رو از افرادی انتخاب کردم که مطابق با رشته تحصیلیشون باشه و تو اون مهارت داشته باشن و بنده مسئولیت کلی قرارگاه رو دارم

 الهه کریمی هستم مسئول پزشکی قرارگاه شهید علیمردانی و مسئول پزشکی حرکت های جهادی استان خراسان رضوی

Mashhad 1

من و همسرم هر دو پزشک هستیم و نزدیک یک سال و شش ماه هست که عقد کردیم و عید پارسال اولین نوروزی بود که با هم بودیم و با مشورت هم و طبق قراری که گذاشته بودیم به روستاهای محروم مشهد رفتیم و در آنجا خدمت گذاری کردیم امسال برنامه سفر چیده بودیم تا اولین مسافرت دونفره را با هم تجربه کنیم همه چیز آماده بود تا خبر سیل در مناطق شمال کشور را شنیدم خیلی دوست داشتم به آنجا بروم به همسرم همین جمله را گفتم کاش ما هم میتونستیم کاری کنیم همسرم با شوق زیاد گفتم بریم من به دوستان پزشکم هم میگم بیان و این شد که دومین عیدمون رو هم کنار مردم عزیزمون بودیم.

وقتی شرط همسرم برای عقد رو فهمیدم خیلی خوشحال شدم که وی به هدف ها و برنامه هایی که برای آینده زندگی مشترکمون ریخته بودم خیلی نزدیک هستن همسرم می گفت دوست دارم دو سال اول زندگی مشترکمون رو وقف این کار کنیم تا زندگیمون با دعای مردم بیمه بشه و خدا و امام زمان(عج) عنایت خاصی به زندگی ما داشته باشن و سهمی در خوشحالی رهبر عزیزمون داشته باشیم .

Mashhad 1

همسرم خیلی زیاد رهبرمون رو دوست دارن و بزرگترین آرزوشون اینکه ایشون رو از نزدیک ببینن.

بنده ۹ سال هست که کار جهادی میکنم و تو مناطق محروم حالا بیشتر عمرانی به ساخت خونه، سرویس بهداشتی، خانه عالم و... در روستا و نقاط محروم مشغول بودم ما هر دفعه که به یه اردو جهادی میرفتیم نام یه شهید رو انتخاب میکردیم که خود اون شهید کمکمون کنه در آخرین اردوی جهادی که رفتیم اسم گروه رو به صورت اتفاقی شهید علیمردانی گذاشتیم از قضا اون روستایی که در آن خدمت می کردیم زادگاه خود شهید علیمردانی بود و با بچه ها تصمیم گرفتیم این اسم تا اخر روی گروه باشه.

 خدماتی که ارائه شد شامل خدمات پزشکی و فرهنگی بود یه گروه ۲۱ نفره عازم گنبد شدیم و طی ۶ روز به مناطق سرپل قوچمراد، بی بی شیروان، افغان آباد حسین آباد، سید آباد، آق قلا خدمات ارائه کنیم.

Mashhad 1

از حق نگذریم مردم گنبد بسیار مردم خونگرم و مهمان نوازی بودن با اینکه زندگیشون زیر آب رفته بود با آغوش باز ما رو پذیرفتن و از ما میخواستن میهمونشون باشیم 

مسئولین گنبدی به صورت شبانه روزی پای کار بودن و واقعا فداکاری هایی که ما تو این چند روز از مردم و مسئولین دیدیم ما رو یاد ایثار و فداکاری هایی مینداخت که پدر ومادرهامون از زمان جنگ تحمیلی برایمون تعریف می کردند.

Mashhad 1

من و همسرم بعد از این دو سال هم همچنان به کارهای جهادیمان ادامه خواهیم داد تا ان شاالله فرزندانمان نیز ادامه دهنده راه ما باشند.

و در پایان میخوام از یه اتفاق خوب در روستای حسین اباد گنبد بگم تو که برای درمان بیماران رفته بودیم که با یه دختر خانم گل آشنا شدیم به نام فاطمه زهرا، ۱۲ سالش بود، اهل سنت بودن و متاسفانه از بچگی ناشنوا بود، مادرش آرزوش این بود دخترش بتونه یه روز بشنوه باهش حرف بزنه کلیه آزمایشات برا کاشت حلزون رو هم انجام داده بودن ولی برای اینکه وضع مالیشون جوری نبود که بتونن عملش کنن نتونسته بودن براش کاری کنن این موضوع رو به ما گفتن و خوشبختانه ما با رایزنی هایی که کردیم قرار شد ان شاالله بعد از ۱۷ فروردین فاطمه زهرا با مادرش بیان مشهد و یه سری آزمایشاتی رو انجام بدن تا ان شاالله کاشت حلزون رو انجام بدیم و این بهترین ارمغانی بود که ما از سفر آورده بودیم.

Mashhad 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ابوالفضل

ممنون از اینکه تو کشورم ایران عزیز انسانهایی شریف و بی ریا و خدمتکزار مردم محترم ایران ، وجود دارند. اجرتون با خداوند کریم . آرزو میکنم خداوند فرزندانی صالح و سالم و عاقبت بخیر به شما و امثال شما عطا نماید.

0
0
پاسخ
1398-01-17 06:46

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.