1398-01-15 13:37
485
0
62347
مدیر آموزش و پرورش گرگان خبرداد؛

دانش آموزان سیل زده آق قلا در مدارس گرگان سازماندهی می شوند

مدیر آموزش و پرورش گرگان از سازماندهی تعدادی از دانش آموزان سیل زده  آق قلا به طور موقت در مدارس شهرستان گرگان خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ بهجت تربتی نژاد عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش گرگان دانش آموزان سیل زده آق قلا را که در محل نمایشگاه بین المللی، ورزشگاه، حسینیه روستای محمد آباد و اردوگاه اتباع خارجی  ساکن هستند به صورت موقت و ازروز شنبه 17 فروردین در مدارس روستای محمد آباد پذیرش می کند .

وی افزود: براین اساس دانش آموزان دختر کلاس های هفتم تا نهم  می توانند از ساعت 7 و نیم صبح در دبیرستان دخترانه مولود سوته کشی حاضر شوند.

مدیرآموزش و پرورش گرگان تصریح کرد: دانش آموزان پسر کلاس های هفتم تا نهم هم می توانند از ساعت 7 و نیم صبح در کلاس های دبیرستان پسرانه میثم تمار شرکت کنند.

تربتی نژاد درباره دانش آموزان ابتدایی بیان کرد: دانش آموزان دختر کلاس های اول تا ششم ابتدایی از ساعت یک و نیم بعد از ظهر در دبیرستان دخترانه مولود سوته کشی و دانش آموزان  پسر کلاس های اول تا ششم ابتدایی از ساعت یک و نیم بعد از ظهر در هنرستان نمونه سرداران شهید حاضر شوند تا از روند درس خواند و تحصیل باز نمانند.

وی یادآورشد: کتاب درسی و نوشت افزار برای دانش آموزان  تهیه شده است و در اختیار آنان قرار می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش گرگان درباره نحوه رفت و آمد دانش آموزان سیل زده، خاطرنشان کرد: سرویس های رفت و برگشت از محل اسکان تا مدارس محل تشکیل کلاس ها به صورت رایگان پیش بینی شده است.

براساس اعلام آموزش و پرورش گلستان، برای جلوگیری از خطرات احتمالی مدارس شهرهای آ قلا و گمیشان تا 24 فرودین ماه تعطیل اعلام شد.

گفتنی است؛ در سیل اخیر 308 واحد آموزشی در استان گلستان دچار آسیب شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.