1398-01-13 16:08
473
1
62302
معاون برنامه ریزی راهداری کشور خبرداد؛

‍ خدمات رسانی بیش از 200 دستگاه ماشین آلات راهداری به سیل زدگان گلستان

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت:  از ابتدای وقوع سیل تاکنون بیش از 200 دستگاه ماشین آلات راهداری به سیل زدگان گلستان خدمات رسانی می کند.

به گزارش گلستان ما؛ خداداد مقبلی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نیازسیل زدگان به خدمات راهداران گلستان اظهارکرد: از نخستین ساعات شروع سیل در گلستان با توجه به اخطارهای داده شده اکیپهای امدادرسانی و عملیاتی راهداری آمادگی لازم را برای خدمات رسانی داشتند.

و افزود: بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در کنار راهداران زحمتکش استان به طور شبانه روزی عملیات احداث خاکریز در حاشیه رودخانه ها، روستاها و شهرهای در معرض سیل، تنقیه،سرویس و پاکسازی پلها و ابنیه فنی، لایروبی رودخانه هاو احداث پلهای موقت و ایمن سازی راههای تخریب شده و ... را بر عهده داشتند.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با توجه به شرایط جوی روزهای اولیه استان تصریح کرد: راهداران گلستان در دو جبهه محورهای کوهستانی و مناطق سیل زده به طور شبانه روزی درگیر بودند و همین امر سبب گشت راهداران ما در ۷۲ ساعت آغاز بحران دچار خستگی و بیخوابی مفرط گردند.

مقبلی بیان کرد: دکتر اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مهندس حسن نیا رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به طور مستمر در حال دریافت گزارش آخرین وضعیت سیل زدگان هستند و به تمامی مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها ماموریت دادند با تمام امکانات و تجهیزات در اختیار خدمات رسانی به سیل زدگان گلستان باشند.

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خاتمه گفت: تاکنون ۲۵ دستگاه تریلی، ۳۶ دستگاه لودر، ۳۱ دستگاه گریدر، ۲۰ دستگاه بیل بکو، ۲۱ دستگاه بیل مکانیکی، ۲۵ دستگاه جرثقیل و کمرشکن و ۵۰ دستگاه خودروهای امدادرسان به سیل زدگان امدادرسانی کردند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.