1398-01-13 09:38
399
0
62298
وزیر آموزش و پرورش خبرداد؛

سیل ۲۵ میلیارد تومان به مدارس گلستان خسارت زد/ارسال 60 کانکس تا آخر هفته به استان

 وزیر آموزش و پرورش گفت: 25 میلیارد تومان به مدارس گلستان خسارت زد و ما تلاش می کنیم هرچه زودتر به ترمیم و بازسازی فضاهای آموزشی این استان بپردازیم.

 به گزارش گلستان ما؛ سید محمد بطحایی ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت مدارس سیل زده گلستان، اظهار کرد: سیل اخیر بیش از 25 میلیارد تومان به مدارس و اماکن آموزش و پرورش گلستان خسارت وارد کرد.

وی افزود: حفظ جان دانش‌آموزان مهم تر از بازگشایی مدارس است لذا باید در اولین فرصت ممکن کلاس‌ها بازگشایی شود.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: 60 کانکس تا آخر هفته به مناطق سیل‌زده استان گلستان می‌رسد و تعدادی هم الان نصب و تجهیزات کلاسی مستقر شده است.

بطحایی بیان کرد: امکاناتی برای دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده آماده کردیم و اطمینان می‌دهیم به محض اینکه امکان زندگی در این مناطق فراهم شود،‌ مدارس هم آماده ارائه خدمت می‌شود.

وی اضافه کرد: لوازم‌‌التحریر، کتاب، میز و نیمکت هم تدارک دیده شده تا به دانش‌آموزان ارائه شود. هیچ مشکلی در این زمینه نداریم. به محض شرایط به حالت طبیعی بازگردد آموزش‌و‌پرورش به ارائه خدمات می‌پردازد.

بطحایی با بیان اینکه تلاش زیادی شده تا جایی که امکان دارد روز شنبه 17 فروردین مدارس دایر باشد، تصریح کرد: در برخی مناطق امکان تردد دانش آموزان وجود ندارد که کانکس یا مدارس جایگزین پیش‌بینی شده است.

وزیر آموزش و پرورش  در خاتمه گفت: مدارسی به دلیل قدمت، نیازمند تخریب و بازسازی هستند که در اولویت اول قرار دارند.

انتهی پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.