1398-01-13 07:24
618
0
62294
آخرین وضعیت سیلاب در گمیشان؛

توماج : کاهش میزان آب گرفتگی گمیشان به 31 درصد/ طرح زوج و فرد برای تردد خودروها اعمال شد

فرماندار گمیشان صبح امروز از کاهش میزان آب گرفتگی این شهرستان به میزان 31 درصد خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛  امیر شیر توماج  امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد:میزان آبگرفتگی تا روز گذشته در گمیشان 35 درصد بود که خوشبخاتنه با اقدامات انجام شده به 31 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: با توجه به اقداماتی که در زمینه لایروبی و تعریض کانال ملت انجام گرفت هدایت آب از مسیر ناردانلی و تپه نقره‌ای در حال انجام است.

فرماندار گمیشان با اشاره به هوای آفتابی گمیشان با اشاره به وضعیت راه ها، تصریح کرد: جاده خواجه نفس به گمیشان و بالعکس که از دیروز وارد محور شده؛ ترافیک سنگین ایجاد ‌شده بنابراین طرح ترافیکی زوج و فرد اعمال شده است.

توماج اضافه کرد: از ساعت هفت صبح محور گمیش‌تپه به خواجه نفس و بندر ترکمن آزاد و یک طرفه است و در روزهای زوج از ساعت هشت تا 9 صبح تردد از خواجه نفس به گمیش تپه یکطرفه خواهد بود، از مردم می‌خواهیم که به موضوعات ترافیکی توجه کنند که باعث اخلال نیروهای امدادی نشود.

به گفته فرماندار گمیشان، بعد از مقابله با سیلاب نسبت به بازسازی و موارد بهداشتی مردم سیل زده شهرستان پیگیری لازم و اقدامات مناسب انجام می شود.

فرماندار شهرستان گمیشان با اشاره به  عمق 10 تا 65 سانتی متری آب درباره وضعیت امدادرسانی  گفت: جمعیت هلال احمر برای نقاط آب گرفته امدادرسانی را انجام می‌دهند برخی خیرین هم در این زمینه فعالیت دارند نیروهای مدیریت بحران، نیروهای مردمی، بسیج، نیروهای مسلح و ائمه جماعات نیز در منطقه حضور دارند و به امدادرسانی به مردم سیل زده می پردازند و از همین جا به آنها خداقوت می گوییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.