1398-01-03 15:56
384
0
62066
تکذیب خبر خبرگزاری دولت ( ایرنا )؛

گمیشان در وضعیت اضطراری قرار ندارد / تعیین وضعیت در صلاحیت یک خبرگزاری نیست !

مدير کل روابط عمومی استانداری گلستان گفت : هیچ تهدید سیلاب و وضعیت اضطرای برای گمیشان متصور نیست و خبر وضعیت اضطراری در گمیشان صحت ندارد.

علی یازرلو مدير کل روابط عمومی استانداری گلستان در گفتگو با پايگاه خبری تحلیلی گلستان ما گفت : هیچ تهدید سیلاب و وضعیت اضطرای برای گمیشان متصور نیست و خبر وضعیت اضطراری در گمیشان صحت ندارد و تذکر لازم به خبرگزاری مربوط داده می شود .

این موضوع در حالی است که وزیر کشور نیز در سفر امروز خود به استان گلستان اعلام کرد : خطر سیل در گلستان کاملا رفع شده است ، مردم به شایعات توجه نکنند .

گفتنی است که سیل نوروزی گلستان روز ششم خود را سپری کرده و به تدریج به وضعیت نسبی در ثبات و هدایت سیلاب رسیده است ، خبرگزاری ایرنا در دو روز متوالی و در یک ساعت مشخص (حدود ساعت 19 ) ، خبر از زیر آب رفتن گمیشان در روز اول ( دیروز ) و وضعیت اضطراری گمیشان در روز دوم (امروز ) را مخابره می کند .

از طرفی تشخیص و تعیین وضعیت بحرانی در سطح شهرستان ، صرفا در صلاحیت مراجع رسمی مربوط و ذیصلاح قرار دارد ، نه یک خبرگزاری كه البته از بودجه دولت نيز ارتزاق مي كند.

باید توجه داشت در این شرایط خاص و بحرانی ؛ انتشار این قبیل اخبار بی مبنا و نادرست ، نه تنها کمکی به حل مشکلات موجود نمی کند بلکه باعث افزایش نگرانی و اضطراب در مردم مناطق سیل زده می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.