1397-12-21 04:26
389
0
61841
چراغعلی خواستار شد :

برگزاری مانورهای پنهان امنیتی و انتظامی

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان خواستار برگزاری مانورهای پنهان امنیتی و انتظامی از سوی این اداره کل به منظور آمادگی در مواقع ضرورت و بحران شد .

به گزارش گلستان ما ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: حساسیت بالایی که در حوزه کاری اداره کل امنیتی و انتظامی وجود دارد در هیچکدام از ادارات کل استانداری وجود نداشته و کار در این حوزه بسیار سخت و پر مسئولیت است.

عبدالرضا چراغعلی در نشست با کارشناسان اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری خاطرنشان کرد: علی رغم تمام سختی ها و مشقت های کار در این حوزه، امنیت مقوله حساسی است و باید مثل یک سرباز خدمت کنیم.

وی در ادامه خواستار برگزاری مانورهای پنهان امنیتی و انتظامی از سوی این اداره کل به منظور آمادگی در مواقع ضرورت و بحران شد و گفت: کارشناسان اداره کل امنیتی، مأموریت های هدفمند را برنامه ریزی و در دستور کار خود قرار دهند.

حبیب الله سیفی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری نیز در این جلسه گفت: علی رغم اعتراضات و تجمعاتی که در سال 97 در برخی استانهای کشور اتفاق افتاد و در خرداد و تیرماه به اوج خود رسید، گلستان در حوزه امنیتی استان سبز معرفی شد که این افتخاری برای اداره کل امنیتی و انتظامی، شورای تأمین و استانداری گلستان است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.