1397-12-20 10:56
624
0
61812
مدیر حج و زیارت گلستان خبرداد:

ثبت نام ۲۵۶۰ نفر در کاروان های حج/ آغاز ثبت نام دارندگان فیش های تا ۳۰ اسفند ۸۵ از فردا

مدیرحج و زیارت گلستان با بیان اینکه از زمان آغاز ثبت نام کاروان های حج تمتع تاکنون دو هزار و ۵۶۰ نفر ثبت نام کرده اند، گفت: ازفردا (دوشنبه ۲۰ اسفند) اولویت جدید ثبت نام برای دارندگان فیش تا پایان اسفند ۸۵ آغاز می شود.

به گزارش گلستان ما؛ «سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار شبستان در گرگان گفت: از زمان آغاز ثبت نام زائران حج تمتع تا کنون دو هزار و 560 نفر در کاروان های حج ثبت نام قطعی کرده اند.

مدیرحج و زیارت گلستان افزود: اولویت جدید ثبت نام از فردا (دوشنبه 20اسفند) برای دارندگان فیش تا 30 بهمن 85 است و دارندگان فیش های این اولویت ها می توانند به سایت حج و زیارت یا دفاتر زیارتی استان جهت ثبت نام مراجعه کنند.

وی با تاکید بر اینکه این اولویت صرفا برای تکمیل ظرفیت کاروان ها اعلام شده است، گفت: به دلیل استقبال چشمگیر زائران برای ثبت نام، امکان دارد این ظرفیت ها تا فردا نیز پر شود.

میرقاسم پور سهمیه حج تمتع استان در سال 98 را سه هزار و 900 نفر اعلام کرد و افزود: از استان گلستان 19 کاروان اهل سنت و 8 کاروان تشیع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی زائران استان گلستان مدینه بعد هستند و پرواز حجاج از فرودگاه گرگان در هفته اول مرداد 98 انجام می شود.

مدیرحج و زیارت گلستان، حداقل مبلغ واریزی برای حج 98 را 22 میلیون و یکصد هزار تومان و حداکثر آن را 27 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد که در دو مرحله باید پرداخت شود.

وی اظهارداشت: زائرانی که نسبت به ثبت نام مقدماتی خود اقدام کردند 72 ساعت فرصت دارند نسبت به قطعی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.