1397-12-17 13:53
747
0
61758
توسط معاون روابط عمومی سپاه نینوا انجام شد ؛

اعلام برنامه استقبال ، تشییع و تدفین شهدای گمنام در گرگان و گنبد

معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان برنامه مراسم استقبال ، وداع و تدفین شهدای گمنام را اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ سروان پاسدارعلی خالقی معاون روابط عمومی سپاه نینوا گلستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج برنامه مراسم استقبال ، وداع و تدفین شهدای گمنام را اعلام کرد.

خالقی گفت: مراسم استقبال از 4 شهید خوشنام ، ساعت ۱۲.۳۰ ظهر شنبه ۱۸ اسفند در میدان بسیج شهرستان گرگان انجام خواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه نینوا افزود:پس از مراسم استقبال ، پیکر دو تن از این شهدای گرانقدر جهت مراسم وداع و تدفین به شهرستان گنبد منتقل خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه ی استقبال ، وداع و تدفین شهدای خوشنام شهرستان گنبد تصریح کرد: مراسم استقبال از این شهدا ، ساعت 17 عصر روز شنبه در خیابان طالقانی شرقی مقابل دادگاه انقلاب گنبدکاووس به طرف مصلی امام جعفر صادق(ع) این شهر برگزار و شامگاه همان روز و همزمان با نماز مغرب و عشاء نیز مراسم وداع با این شهدا در مصلی نماز جمعه شهرستان انجام خواهد شد.

همچنین مراسم تشییع در روز یکشنبه 19 اسفند ساعت 9 صبح از بیمارستان طالقانی گنبد به سمت دانشگاه آزاد واحد گنبد انجام می شود.

خالقی همچنین با بیان اینکه مراسم وداع و تشییع دو شهید دیگر در گرگان برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: ویژه برنامه وداع از این خوشنامان در شب شهادت امام هادی (ع) همزمان با نماز مغرب و عشا در امامزاده عبدالله (ع)گرگان برگزار و آیین تشییع نیز فردای آن و در روز یکشنبه ساعت 8.30 صبح از معراج الشهدای گرگان به سمت دانشگاه پیام نور انجام خواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه نینوا گفت: آیین تدفین این دو شهید گرانقدر در ساعت 10.30 صبح روز یکشنبه و پس از مراسم تشییع در دانشگاه پیام نور انجیراب انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.