1397-12-15 10:07
406
0
61699
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در گالیکش:

بیانیه گام دوم انقلاب بقا انقلاب اسلامی است / مهر تأیید امام امت به مردم گالیکش افتخار ما است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: بیانیه امام خامنه‌ای در خصوص گام دوم انقلاب در یک جمله یعنی بقا انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از نیلکوه، سردار حسین معروفی در همایش تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در کانون شهید محمدباقر خسروی گالیکش گفت: بزرگ‌ترین حدوث تاریخ بشری بعثت نبی مکرم اسلام (ص) به‌عنوان آخرین رسول الهی و دین آن به‌عنوان کامل‌کننده ادیان الهی برای سعادت بشری است.

nilkooh3354 1

وی افزود: پیامبر گرامی اسلامی رحمت للعالمین است؛ اینکه امروز همه از این پیامبر تبعیت نکرده‌اند و به دین اسلام نگرویده‌اند بحث پاسخگویی بشریت در فردای قیامت است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه بعثت پیامبر گرامی اسلامی برای سعادت بشریت است گفت: زمانی که پیامبر گرامی اسلام از مکه به مدینه منوره هجرت کردند اولین اقدام ایشان در نهضت و انقلاب الهی تشکیل حکومت اسلامی بود؛ یعنی احکام الهی در ذیل حکومت اسلامی باید ساری و جاری شود و سعادت بشری در ذیل حکومت اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: پیامبر (ص) برای بقا نهضت، انقلاب و حدوث بزرگ تاریخی، از بین کسانی که به آن انقلاب و نهضت گرویده بودند انسان‌هایی بیرون آورد و بسیجی تشکیل داد و گفت: شما باشید بقا این نهضت و با نیروی بسیج از توده‌های مردم مسلمان و مؤمن غزوات و جنگ‌ها را مدیریت کرد و پایه‌های حکومت اسلامی را محکم کرد.

وی تصریح کرد: امام عظیم آلشان ما نیز انقلاب اسلامی ایران را با استمرار بعثت پیامبر گرامی اسلامی پایه‌گذاری کرد.

nilkooh3354 1

سردار معروفی خاطرنشان ساخت: 50 سال پس از بعث نبی مکرم اسلام حکومت الهی که توسط ایشان تشکیل‌شده بود به سلطنت تبدیل شد و امرونهی و زشتی و زیبای در جامعه جابجا شد؛ کسی که حاکمیت اسلامی را برعهده‌گرفته بود یک بوزینه باز شراب‌خوار بود و احکام اسلامی در آن جامعه ساری و جاری نمی‌شود؛ اینجا فرزند رسول خدا برای حفظ دین باید قیام کند.

به گفته وی، در عاشورا جهل، جهل علم نبود؛ چراکه همه امام زمان خود را می‌شناختند؛ جهل، جهل عقل بود؛ برخی مردم کوفه بیرون از این شهر آمدند و نذر کردند و نماز خواندند تا حسین‌ابن‌علی علیهم‌السلام کشته نشود اما به یاری امامشان نرفتند؛ جهل عقل یعنی هزینه نکردن درراه خدا، امام بر حق و عدم ایستادگی درراه حق است.

فرمانده سپاه نیلکوه استان گلستان بیان داشت: امام خامنه‌ای چند سال است که به مسئولین می‌فرمایند مواظب باشید دشمن ذائقه و محاسبات شمارا تغییر ندهد؛ دشمن در کربلا ذائقه و محاسبات مردم را تغییر داد؛ کوفیان برای خدا، دین خدا و امام بر حق معصوم از خود هزینه نکردند؛ اینجاست که می‌فهمیم چرا امام فرمودند: ملت ما از امت عصر رسول‌الله (ص) و سیدالشهدا علیهم‌السلام قوی‌تر و بالاتر هستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران طی 40 سال گذشته کاری کردند که در زمان امام معصوم علیهم‌السلام انجام نشد افزود: 188 هزار شهید که 58 هزار نفر از آن‌ها متأهل بودند؛ 800 هزار جانباز و مجروح و 42 هزار اسیر کار بزرگ ملت ایران برای بقا انقلاب بود.

سردار معروفی افزود: سیدالشهدا علیهم‌السلام فرزندی به نام عبدالله ندارد که به ایشان لقب اباعبدالله دادند؛ اباعبدالله به خاطر اطاعت محض ایشان از ذات اقدس اله عالم بود. حسین‌ابن‌علی علیهم‌السلام با نثار جان خود بقا حدوث جدش شد تا از انحراف آن جلوگیری کند؛ از لشکریانی و حاکمانی که مقابل حسین‌ابن‌علی علیهم‌السلام بودند در تاریخ هیچ باقی نماینده است اما حسین‌ابن‌علی علیهم‌السلام ویارانش جاوید شدند و روزبه‌روز عزیزتر شدند.

nilkooh3354 1

هدف از جنگ نرم زدن کانون خانواده است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: پس از 1400 سال امام خمینی (ره) در سال 42 قیام کرد؛ ایشان 15 سال برای تغییر نگرش و هماهنگی دانشگاه، ملت، حوزه و احزاب کار کردن و به آن‌ها اسلام انقلابی را باوراندند.

وی گفت: امروز دشمنان در مقابل امام دارد کار امام را می‌کند؛ با شبی خون فرهنگی، قارت فرهنگی و جنگ نرم به دنبال مقابله با نگرش امام خمینی هستند؛ هدف از جنگ نرم زدن کانون خانواده است اما هدف اسلام استحکام کانون خانواده است.

سردار معروفی اظهار داشت: امام ما این‌همه بر روی فضای مجازی حساس است اما برخی موضوع را نمی‌گیرند و به دنبال رأی آوردن و باقی ماندن هستند؛ دنبال بقا دین خدا نیستند و دنبال ماندن خودشان هستند؛ حق را نمی‌گویند و روی حق نمی‌ایستند.

وی با اشاره به اینکه یک عده امروز به امام، انقلاب، شهدا و مجاهدت شما مردم ظلم می‌کنند گفت: برخی می‌گویند امام می‌دانستد چه نمی‌خواهد اما نمی‌دانست چه می‌خواهد؛ یعنی امام می‌دانست شاه را نمی‌خواهد اما نمی‌دانست جایگزینش چه باشد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: امام عین پیامبر عمل کرد و حدوث انقلاب اسلامی را آفرید و آرمان‌های آن را تعریف کرد؛ برای حفظ انقلاب بسیج انقلابی را درست کرد. بسیج فکر و آرمان است؛ بسیج یک فرهنگ است؛ بسیج یعنی فکر پیامبر گرامی اسلامی (ص)، امام علی و امام حسین علیهم‌السلام، بسیج آرمان الهی است.

nilkooh3354 1

به گفته وی بسیاری در بسیج پرونده ندارند اما بسیجی هستند و تفکر زیبای انقلاب دارند.

سردار معروفی گفت: 22 بهمن امسال رفراندومی برای تأیید دوباره جمهوری اسلامی ایران بود و بالای 80 درصد از مردمی که در راهپیمایی شرکت کردند مردمی بودند که بشدت مشکل اقتصادی داشتند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: امروز زمان امتحان نخبگان جامعه است؛ ملت از امتحان سربلند بیرون آمده است. امروز وقت آقایی کردن نیست؛ حوزه مرغ و گوشت چه ربطی به انقلاب اسلامی دارد این حوزه مدیریت است؛ باید مدیریت انقلابی و جهادی بشود؛ مشکلات معیشتی چه ربطی به انقلاب اسلامی دارد که برخی همه فشار را روی نظام و امام جامعه گذاشته‌اند.

وی افزود: آقایان فاز سه پالایشگاه ای که قرارگاه سازندگی سپاه برای آبروی ملت و برون‌رفت از تحریم ساخته را افتتاح می‌کنند اما یک کلمه از سپاه و قرارگاه نمی‌گویند؛ می‌گویند نیروهای مصلح از حوزه اقتصاد بیرون شوند.

سردار معروفی اضافه کرد: سد نرماب مینودشت که امروز سپاه و قرارگاه سازندگی در حال ساخت آن هستند مربوط به این مردم است؛ 205 میلیارد تومان دولت به قرارگاه خاتم برای ساخت این سد بدهکار است؛ 400 نفر نیرو در این مکان مشغول به کار هستند و 80 درصد از آن‌ها اهل این منطقه هستند؛ بااین‌وجود تنها یک ماه حقوق به کارگران بدهی دارند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: باوجود بدهی دولت به ساخت سد نرماب اجازه تعطیلی پروژه را ندادیم تا مشکل آب شرب 520 هزار نفر از اهالی شرق گلستان برطرف کند؛ خرداد 99 آبگیری این سد آغاز می‌شود. توان سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی را برای مردم پای‌کار خواهیم آورد.

به گفته وی دشمن می‌خواهد ملت ما را به خاطر بی مدیریتی برخی ناامید کند تا بگویید نظام اسلامی ناکارآمد است؛ خیر ما پای نظام ایستادگی می‌کنیم؛ به مسئولین کمک می‌کنیم و رقیب کسی نیستیم تا گرهی از جامعه بازکنیم.

nilkooh3354 1

بیانیه گام دوم انقلاب بقا انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری گفت: بیانیه امام خامنه‌ای در خصوص گام دوم انقلاب در یک جمله یعنی بقا انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امام امت در این بیانیه باصداقت با جامعه برخورد کردند؛ این بیانیه نوشته‌ای نیست که تنها گوش بدهیم و برای آن جلسه و همایش برگزار کنیم؛ یک حرکت تاریخی است با محوریت جوان؛ قرار است جوانان در گام دوم انقلاب سه کار اساسی و سنگین انجام دهند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه چرا جوانان برای گام دوم انقلاب انتخاب شدند گفت: جوان شجاعت دارد، نمی‌ترسند، حق گو است، عقبه مادی ندارد و ملاحظه‌کار نیست، جوان امروز ما عالم است و خستگی‌ناپذیر است.

به گفته وی گام دوم انقلاب جوان انقلابی و جهادی می‌خواهد؛ کسی می‌خواهد که برای خودش جیب ندوزد؛ محور انقلاب و مردم است نه خود، طایفه، و اقوام افراد؛ مردم هستند که امروز انقلاب را حفظ کرده‌اند و دشمن همه فشارش زدن مردم در مقابل انقلاب است تا بین مردم و انقلاب فاصله ایجاد کند.

وی گفت: سال 98 هدف دشمن جدایی مردم از حوزه حاکمیت اسلامی است و برای این کار حوزه اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده است؛ همه توان ما برای مقابله با دشمن باید پای‌کار بیایند و گوش‌به‌فرمان امام باشند. اگر گوش‌به‌فرمان امام امت داده بودیم و اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرده بودیم امروز دچار اقتصاد بیمار نبودیم.

سردار معروفی گفت: رمز موفقیت ما در 8 سال دفاع مقدس تبعیت محض از امام بود؛ امروز هم همان نگاه ما را پیروز خواهد کرد.

nilkooh3354 1

مهر تأیید امام امت به مردم گالیکش افتخار ما است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: هر ملت، امت، طایفه، عشیره و... را با عقبه آن می‌سنجند؛ خدا را شاکریم عقبه مردم شهرستان ارزشمند، انقلابی و ولایی گالیکش عقبه‌ای بسیار روشن، انقلابی، مؤمنانه، مقاوم و جدی در دفاع از ارزش‌های الهی در بدو پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه راه تاکنون بوده است.

وی افزود: تمجید امام مسلمین از مردم این شهرستان نشانه بزرگی، عظمت، ادب، بصیرت و عمق ایمان مردم عزیز گالیکش است؛ این جای بسی افتخار است برای کسانی که خودشان را بایستی خدمتگزار بی‌منت این مردمان عزیز و ارزشمند قرار دهند.

سردار معروفی تصریح کرد: جوانان گالیکش پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارند و مهر تأیید امام امت به گالیکش در حوزه انقلابی و فکر این مردم افتخار ما است.

nilkooh3354 1

nilkooh3354 1

nilkooh3354 1

 

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.