1397-12-15 08:40
493
0
61695
آخوند میرابی در اختتامیه ششمین دوره مسابقات قرآن کریم:

حاملان قرآن صدای وحدت در کشور شده اند/ رهایی از ظلمات عاملش قرآن کریم است

امام جمعه اهل سنت قره تپه گفت: امروز حاملان و قاریان قرآن کریم، صدای وحدت در کشور شده اند و با تلاوت آن راه پیامبر اعظم(ص) را ادامه می دهند.

به گزارش گلستان ما، حاج آخوند عبدالجبار میرابی در مراسم اختتامیه ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه اهل سنت ضمن ابراز افتخار از حضور در این مراسم اظهار کرد: یکی از بزرگترین جایگاهی که انسان را به سعادت میرساند جایگاه قاری قرآن است احسنت و هزار آفرین به شما که به عنوان اهل سنت و پرچمداران وحدت در کشور شده اید.

امام جمعه اهل سنت روستای قره تپه تاکید کرد: قاریان با صوت و لحن زیبای خودشان زیبایی قرآن را به نمایش گذاشته اند این فرهنگ ترویج فرهنگ قرآن وسیره مبارک پیامبر اعظم(ص) می باشند که نشر فضائل قرآن در میان مردم نشر پیدا کند تا هدایت گر جامعه باشد.

میرابی با بیان اینکه قرآن از زمانی که نازل شد عامل نجات بشر شده است خاطر نشان کرد: خداوند اینقدر جایگاه قرآن و پیامبر(ص) را بالا برد تا مردم را از تاریکی و ظلمت نجات دهند ایمان به خدا و اعتقادات ما یک راه است که قرآن و سیره پیامبر(ص) به ما نشان داده است .

وی در پایان متذکر شد: امیدواریم این چنین برنامه هایی در استان گلستان و استانهای کشور به قوت خودش ادامه دهند تا عاملان به وحدت و قرآن در همه جایی ایران این صوت را به گوش همگان برسانند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.