1397-12-14 05:55
333
0
61661
عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

مجری طرح آفتاب باید 400 پارکینگ در فاز 2 و 3 می ساخت / نداشتن زمان بندی و ضمانت اجرایی از مشکلات طرح آفتاب یک است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: مجری طرح "آفتاب" شهرداری گرگان باید به تعهدات پیشین خود در پروژه آفتاب دو و سه عمل کند و ایجاد مسوولیت چند ده میلیاردی برای شهرداری و از بیت‌المال برای خرید املاک بر اصلی خیابان‌های مذکور برای اجرای طرح خلاف قانون است.

به گزارش گلستان ما ؛ سعید رحیمی در خصوص مصوبه شب گذشته شورای اسلامی شهر گرگان برای اجرای پروژه «آفتاب یک» درباره علت مخالفتش با تصویب این لایحه، اظهار کرد: با توجه به اینکه ساخت 400 واحد پارکینگ و ایجاد فضای سبز و دیگر تعهدات بر عهده مجری طرح «آفتاب» بوده اما با وجود گذشت حدود 11 سال و اجرای فاز دو و سه پروژه، مجری طرح به تعهدات خود در خصوص ساخت پارکینگ و غیره در حق شهروندان عمل نکرده است.

وی ادامه داد: تاکید من بر این است مجری طرح باید قبل از شروع طرح فاز یک باید به تعهدات خود عمل کند و با توجه به اینکه تملک‌های عقب‌ساخت فاز یک پروژه مطابق قانون بر عهده مجری طرح آفتاب است، شهرداری هیچگونه مسوولیتی در تملک بر اصلی خیابان‌های سرخواجه و امام خمینی(ره) برای ساخت پروژه ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: به همین دلیل ایجاد مسوولیت چند ده میلیاردی برای شهرداری و از بیت‌المال برای خرید املاک بر اصلی خیابان‌های مذکور برای اجرای طرح خلاف قانون است، کما اینکه در عقب ساخت‌ها سند به نام مالکان باقی می‌ماند، مانند پروژه‌های "سیلوانا" و "وارکانا".

رحیمی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مخالفت‌های من نداشتن زمان برای اتمام پروژه و ضمانت اجرایی آن است، تاکید کرد: اعلام خبر مبنی بر اینکه اینجانب حرفی برای گفتن ندارم در خبر بصورت اشتباهی و مبنی بر مسامحه بوده است و هیچگونه بحثی و یا مجادله‌ای که در خبر به معنی خاص آمده صورت نپذیرفته است./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.