1397-12-13 09:42
547
0
61642
مسئول دفتر دفاع از قربانیان تروریسم استان گلستان خبر داد؛

تجلیل از بانوی جانباز 40درصد واقعه تروریستی گنبد در جشن ملی "شمیم کوثر"

مسئول دفتر دفاع از قربانیان تروریسم استان گلستان گفت: به مناسبت روز زن از بانوی جانباز 40 درصد واقعه تروریستی گنبد کاووس در جشن ملی "شمیم کوثر" که با حضور جمعی از زنان آسیب دیده از مناقشات مسلحانه و تروریستی در تهران برگزار گردید، تجلیل شد.

به گزارش گلستان ما، فریده جانی هزاررودی مسئول دفتر دفاع از قربانیان تروریسم استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت روز زن جشن ملی "شمیم کوثر" برای تجلیل از 20 بانوی جانباز، عصر روز دوشنبه 6 اسفند ماه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و حجت الاسلام شهیدی معاون رئیس جمهور در امور ایثارگران و نماینده ولی فقیه، با حضور جمعی از زنان آسیب دیده از مناقشات مسلحانه و تروریستی در تالار مهر حوزه هنری تهران برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم از مهوش شهره جانباز 40 درصد واقعه تروریستی گنبد کاووس تجلیل به عمل آمد.

هزاررودی ادامه داد: مهوش شهره جانباز 40 درصد واقعه تروریستی گنبد کاووس در سال 1358 در این مراسم با اشاره به نحوه جانبازی خود، تأکید کرد که افتخارم جانبازی است و در این مسیر تاکنون 11 بار عمل جراحی انجام داده‌ام.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این مراسم به 20 نفر از جانبازان به نمایندگی از 8000 جانباز زن سراسر کشور با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است؛ "انجمن دفاع از قربانیان تروریسم" ضمن استقبال و تشکر از برگزار کنندگان اینگونه مراسم ها که منجر به ترویج حقوق زنان آسیب دیده از تروریسم و تقویت روحیه آنان پس از سالها تاخیر می شود ، امیدوار است که مسئولین نسبت به حقوق زنان آسیب دیده از تروریسم احتمام جدی تری را نسبت به تبیین و اجرای برنامه ها بصورت هدفمند در این حوزه حساس اجتماعی مبذول دارند و از تشکل های فعال در این عرصه نیز حمایت جدی به عمل آورند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.