1397-12-08 10:12
322
0
61504
نظر رییس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان در مورد سفر بشار اسد به تهران ؛

نگاه حکیمانه رهبری موجب پیروزی جبهه مقاومت در منطقه شد/ کج سلیقگی در تصمیم ظریف بازتاب این رویداد مهم را تحت الشعاع خود قرار داد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: دیدار بشار اسد با رهبر معظم انقلاب را در حالی که تمام نظام سلطه دست به دست هم دادند کمر مقاومت را بشکنند می توان دیدار مهمی قلمداد کرد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام سید علی طاهری در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص تاثیر سفر رییس جمهور سوریه به ایران و دیدار با رهبرانقلاب اظهار کرد: دیدار بشار اسد با رهبر انقلاب در حالی که تمام نظام سلطه دست به دست هم دادند کمر مقاومت را بشکنند می توان دیدار مهمی قلمداد کرد.

رییس دانشگاه آزاد استان گفت: با عنایت خداوند و تدبیر رهبر معظم انقلاب، مقاومت قوی تر از قبل در صحنه حاضر شده است طوری که روزی نظام سلطه و هم پیمانانش می گفتند بشار باید برو اما امروز همه آنها می گویند بشار بماند و مردم سوریه تصمیم بگیرند.

حجت الاسلام طاهری توضیح داد: این تغییر نگرش در نظام سلطه یک شکست بزرگ برایشان بود اما به روی خود نمی آورند و سعی می کنند از کنار آن بگذرند اما قطعا این پیروزی بزرگ برای ملتهای منطقه و خط مقاومت است و افتخار بزرگ آن هم برای مقام معظم رهبری است که یک تنه با نگاه حکیمانه و آینده نگرانه به قضیه، وارد صحنه شده است و همچنین شهدای و رزمندگانی که در این راه قدم برداشتند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با توجه به همزمانی این سفر مهم با استعفای ظریف بیان کرد: اینکه صد در صد استعفای و زیر امورخارجه را به سفر بشار اسد نسبت دهیم شرعا حجتی نداریم اما گمانی که در فعالین سیاسی ایجاد شده از دو حال خارج نیست یا به همین دلیل بود که اگر این طور باشد این کار درستی نبوده چون بازتابش موجب تحت الشعاع قرار دادن سفر مهم بشار اسد و دیدار با رهبرمعظم انقلاب شده است.

وی ادامه داد: اگر این استعفا دلیل دیگری هم داشت نوعی کج سلیقگی از طرف کسی بود که با داشتن جایگاه مهم در کشور نتوانست زمان و مکان درستی را برای این تصمیم در نظر بگیرد.

وی در خصوص مطالبه گری مجلس از وزرا و عملکردشان گفت: پاسخگویی وزرا باید به مجلس باشد اما چه مجلسی؟ ایا این مجلس که خود از وزراتخانه ای هم ضعیفتر عمل می کند می تواند مطالبه گر خواسته های مردم از دولت و وزرا باشد؟!

وی افزود: گاهی اوقات استعفا برای مدیری که احساس می کند ماندنش خاصیتی ندارد و کسی هم نیست که از او در باره عملکردش توضیحی بخواهد بهترین کاری است که می تواند انجام دهد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.