1397-11-19 18:03
330
0
61055
معاون فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران:

جهان نظاره‌گر خلق حماسه تماشایی جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی باشد/ مدیریت جهادی راهکار حل مشکلات جامعه است

معاون فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه جهان نظاره‌گر خلق حماسه تماشایی جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی باشد، گفت: شعار بین‌المللی انقلاب اسلامی «پیروزی مستضعفان و محرومان عالم بر مستکبران و زورگویان» است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمیان در همایش متمرکز بانوان فجر فاطمی در گرگان اظهار کرد: یک مدیریت برنامه‌ریزی شده و مجاهدانه با روحیه بسیجی برای کشور لازم است همان روحیه‌ای که وزرا و دولتمردان در صدر انقلاب اسلامی داشتند و هیچ‌گاه خودشان را تافته جدابافته از مردم به حساب نیاوردند ، با مردم بودند، در کنار مردم بودند، با دردهای مردم آشنا بودند و برای موفقیت‌های نظام تلاش شبانه‌روزی می‌کردند.

وی انقلاب اسلامی را یکی از موفق‌ترین انقلاب‌های معاصر دانست و تصریح کرد: به اعتراف دوست و دشمن انقلاب اسلامی؛ ایران یکی از موفق‌ترین انقلاب‌های تاریخ معاصر جهان بود این را نه تنها دوستان ما بلکه دشمنان و بیگانگان نیز به آن معترف هستند.

معاون فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران با اشاره به سخنان یکی از کارشناسان کاخ سفید پرفسور جرج آیف درباره انقلاب اسلامی ایران افزود: در موفقیت انقلاب اسلامی همین بس که توانسته است در دنیای امروز در برابر دو گفتمان رایج دنیا که یکی لیبرال دموکراسی غرب و دیگری سوسیال ماتریالیستی شرق است گفتمان سومی را با عنوان گفتمان حکومت دینی بر مبنای مردمسالاری به بشریت عرضه کند که به سرعت در حال پیشرفت است.

ابراهیمیان ادامه داد: پرفسور مایکل وای یکی از تئوریسین‌پردازهای غربی نیز معتقد است که همه انقلاب‌ها آمده‌اند تنها انقلابی که نیامده است انقلاب آیت‌الله خمینی بود یعنی همه انقلاب‌ها برای ما نظریه‌پردازان غربی قابل پیش‌بینی بودند تنها انقلابی که برای هیچ‌کس قابل پیش‌بینی نبود انقلاب آیت الله خمینی بود که آمده است و از میلیون‌ها تپه خاموش، میلیون‌ها کوه آتش‌فشان درست کند.

وی بیان کرد: این تئوریسین غربی در تعبیری از آیت‌الله خمینی به عنوان مرجع جامعه اسلام می‌گوید که ایشان همانند یک طوفان بود که توانست از دل این طوفان اقیانوسی از آرامش و سکون را احساس کند.

* ملت ایران در 40 سالگی  انقلاب اسلامی پرخرو‌ش‌‌تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند

معاون فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران افزود: انقلاب اسلامی به اعتراف همگان از موفق‌ترین انقلاب‌ها بود، البته انقلاب ما نیز مانند همه انقلاب‌های دیگر پس از پیروزی با بحران‌هایی روبرو بود از جمله بحران داخلی، بحران تمامیت ارضی، بحران اقتصادی، بحران فرهنگی، بحران نرم و جنگ سایبری که خوشبختانه از همه این بحران‌ها توانستیم به سلامت عبور کنیم و انقلاب‌مان را به 40 سالگی برسانیم.

ابراهیمیان ابراز کرد: دشمنان در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی تلاش کردند که ما نتوانیم جشن 40 سالگی انقلاب را نظاره‌گر باشیم ولی در کمال ناباروری دشمنان، ما در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به مراتب پرخرو‌ش‌‌تر و گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه جهان نظاره‌گر خلق حماسه تماشایی جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی باشد، گفت: ملت ایران بار دیگر نشان خواهند داد که چگونه پای انقلاب‌شان و آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و امیدواریم انقلاب با دستان پربرکت امام‌خامنه‌ای به دست صاحب اصلی‌اش امام عصر (عج) برسد.

*مدیریت جهادی یکی از کمبودهای کشور است/ مسوولان خودشان را تافته جدابافته از مردم به حساب نیاوردند

معاون فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران افزود: پیروزی مستضعفان و محرومان عالم بر مستکبران و زورگویان شعار بین‌المللی انقلاب اسلامی است.  

ابراهیمیان وظیفه مسوولان را در 40 سالگی انقلاب اسلامی سنگین‌تر خواند و گفت: مسوولان در درجه نخست با یک مدیریت جهادی و حرکت بسیجی در حل مشکلات مردم تلاش کنند و این مهم را سرلوحه برنامه‌ریزی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی یکی از کمبودهای کشور است، افزود: یک مدیریت برنامه‌ریزی شده و مجاهدانه با روحیه بسیجی برای کشور لازم است همان روحیه‌ای که وزرا و دولتمردان در صدر انقلاب اسلامی داشتند و هیچ‌گاه خودشان را تافته جدابافته از مردم به حساب نیاوردند ، با مردم بودند، در کنار مردم بودند، با دردهای مردم آشنا بودند و برای موفقیت‌های نظام تلاش شبانه‌روزی می‌کردند.

ابراهیمیان تصریح کرد: اگر چنین روحیه‌ای در کشور تسری پیدا کند انقلاب اسلامی به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست پیدا خواهند کرد./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.