1395-02-06 04:14
4046
10
30921
طی نامه ای به فرماندار فعلی عنوان شد:

هشدار فرماندار اسبق نسبت به حذف واژه "الله" از تصاویر تبلیغاتی کاندیدای سرلیست اصلاح طلبان گرگان

فرماندار اسبق گرگان گفت: متاسفانه اقدامی دور از انتظار تبلیغات عکس نامزد محترم دکتر تربتی نژاد فاقد آرم جمهوری اسلامی است و هر پرچم سه رنگ بی آرم ((الله)) نماد عینی ضد انقلاب است.

به گزارش گلستان ما ؛ در پی حذف نام مقدس الله از تصویر پرچم در بنرها و پوسترهای تبلیغاتی تربتی نژاد کاندیدای اصلاح طلبان در گرگان جعفر گرزین نامه ای به سید عباس حسینی نوشت :

حضور سرپرست محترم فرمانداری شهرستان گرگان

جناب آقای دکتر سیدعباس حسینی

سلام علیکم؛

با احترام و خسته نباشید به استحضار می رساند وظیفه خطیر نماینده عالی دولت ، اجرا انتخابات سالم و نظارت به اصول مقررات اجرایی از ثبت نام ،بررسی صلاحیت ها و تبلیغات تا انجام و شمارش اخذ آرا ، بجای اخذ رای تا اعلام نهایی بر عهده هیأت اجرایی می باشد.

یقیناً نمایندگان محترم که در رقابت سخت و نفس گیر مرحله دوم با تب و تاب بیشتری در صدد هستند که افکار عمومی و آرا را به سمت خود جلب نمایند بسیار مطلوب است.نه آنکه برای رسیدن به هدف وسیله را توجیح و از هر ابزاری استفاده کنند.

در مرحله دوم بنر و پوسترهای منتشر شده از سوی نامزدها مورد بررسی قرار گرفت که متاسفانه اقدامی دور از انتظار تبلیغات عکس نامزد محترم دکتر تربتی نژاد فاقد آرم جمهوری اسلامی است و هر پرچم سه رنگ بی آرم ((الله)) نماد عینی ضد انقلاب است.

تعجب می کنم چطور این موضوع از چشم آن جناب،روابط عمومی،کمیته امحاء حوزه گرگان و آق قلا مورد اغماض و نادیده گرفته شد.

چون واقف هستیم تبلیغات ماهواره و فضای مجازی آن سوی آب،از سوی اسپانسرهای سرمایه دار صهیونیستی فراری تبلیغ نموده اند که اگر شعار و مطلبی باذکاوت تبیین و تبلیغ شد که مورد پسند قرار گرفت کلیه هزینه های مصروفه را پوشش دهند.

با شناختی که از نامزد مذبور بعنوان استاد دانشگاه سابقه ی اجرایی دارم بعید به نظر می رسد غیر عمد باشد،البته اگر عکس و یا فیلم بصورت اتفاقی پرچم بدون آرم را به نمایش بگذارد قابل چشم پوشی است.

اما طرحی که تنظیم می شود صاحب طرح و طراح اینگونه قصد زیرکی داشتند برای جلب آرای خاکستری و معاندان از هر امکانی بهره بجویند باتوجه به اینکه پاسداری از قانون اساسی و دفاع از آرمان های امام و اهداف مقام معظم رهبری سرلوحه ی کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی باشد این قدم های اول و اینگونه حرکات ناصواب مبین پیروی از منشور اصلاحات که مانیفست براندازی سال 1388 در جزوه ای تغییر قانون اساسی را رصد نموده بود از جمله موارد آن حذف آرم با تقدس منقش در وسط آن است که آقای دکتر تربتی نژاد به این آرم پشت کرده است این کج سلیقگی نیست ؛ همان روزنه ای است که شیطان ورود پیدا می کند .

نکته بعد از راهیابی احتمالی پیروی از طرح بدخواهان با حذف آرم سیگنال سیاست ضد معیارهای اعتقادی به آنان آلارم می دهد.که ما با شماییم !

ماهم اصلاح و دگرگونی آنان را می خواهیم.با عنایت به اینکه پرچم سه رنگ مزین به آرم لا اله الا الله به فرموده حضرت امام (ره)، جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد است.

لیبرال هایی همچون گنجی، بنی صدر و بدخواهان دیگر را ذوق زده نماید که بار دیگر قصد دارید مبلغ جمهوری ایرانی باشید.

تا پایان انتخابات هنوز دیر نشده این تخلف بیّن که موجود عصبانیت و خشم ایثارگران و پیشکسوتان و انقلابیون گردیده با عذرخواهی از پیشگاه مردم بصیر و شریف گرگان عذر خواهی نماییدو حتماً علل این اقدام را در فضای مجازی،هفته نامه های استانی و افکار عمومی محکوم و منعکس نمایید.

نکته ی بعدی اینکه در اولین فرصت این تبلیغ تعصف انگیز را به سطح گسترده در تراکت و بنر تا اقسام و نقاط شهر و روستا منتشر گردیده جمع آوری نمایید.

یقیناً در این صورت دعای خیرما بدرقه راهتان خواهد.

فرماندار اسبق گرگان
                                                                   
اندک ترین : جعفرگرزین

رونوشت:

• هیأت محترم نظارت استان گلستان جهت اقدام مقتضی
• نماینده محترم شورای اسلامی حاج عیسی امامی جهت اقدام مقتضی
• نماینده محترم مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام والمسلمین طاهری جهت اقدام مقتضی

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گلستان

با ابراز تاسف از عملکرد سایت گلستان ما در انتشار دیدگاهها، چرا به دیدگاههای که جنبه آگاه سازی مردم را دارد منتشر نمی کنید.

0
0
پاسخ
1395-02-08 08:27
محمد گرجی

چرا اینقدر کوته فکر هستید . اگر اسم الله رو چاپ کنن و پخش کنن در سطح شهر و بیفته زیر دست و پای مردم خوبه ؟؟؟؟آآآآآآ..... ه از مظلومیت خدا

0
0
پاسخ
1395-11-16 06:10

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.