1394-02-23 07:47
1670
0
14625
ذکتر کریمی اول:

"سرب داغ" جلوه واقعی خروش نیروهای انقلاب اسلامی علیه آمریکاست / آمریکا و عربستان در یمن شکست خواهند خورد

کریمی اول با بیان اینکه سرب داغی که گفته شد یک بلوف نیست تصریح کرد: سرب داغ را درعرصه عملیات واقعی نیروهای انقلاب اسلامی می توان دید و آمریکا باید هر لحظه آمادگی مواجهه با این ارتش آماده را داشته باشد.

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر حسین کریمی اول جانشین سپاه نینوا استان گلستان در جمع بسیجیان فعال در عرصه فضای مجازی گفت :هیچ گاه حق و باطل با هم کنار نمی آیند و مشکلات آمریکا وغرب با ایرانیان بنیادی است.

کرمی با اشاره به این موضوع که انرژی هسته ای بهانه است افزود: به قول مقام معظم رهبری اینها با اصل اسلام مخالفند و اگر این انرژی هسته ای حل شود چیزهای دیگری در می آورند و آن را بهانه می کنند.

وی تصریح کرد:دشمن ماهیتا با ما مخالف است و انسانی که در ایران اسلامی زندگی می کند و طرازش انقلاب اسلامی است بداند که دشمن مبنایی با ما مخالف است و با ما کنار بیا نیست مگر اینکه به قول امام(ره) آمریکا آدم شود که بعید است آمریکا خوی درندگی اش را کنار بگذارد.

این استاد دانشگاه ادامه داد: دشمن برای این دنبال مذاکرات است که از این طریق ما را تسلیم کند که ما از عزت و شرفمان کوتاه بیاییم چه اینکه همین ها می خواستند در زمان جنگ تحمیلی ما را جنگ طلب و صدام را صلح طلب معرفی کنند و یکی از دلایلی که امام فطعنامه را پذیرفت به همین دلیل بود و اینجا هم آقا گفت بروید مذاکره کنید در همین راستا می باشد.

کریمی اول بیان داشت: قرار نیست ما عزت و شرف مان را که در عرصه ملی و اسلامی بدست آورده ایم در این مذاکرات به غرب هدیه کنیم ابنها در ادامه گفتند که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد ما گزینه های دیگری داریم که آقا گفتنند شما غلط می کنید ، دوران بزن در رو تمام شده است .

وی گفت : امام خمینی (ره) قبل از انقلاب هم اعلام کرده بود که انقلاب اسلامی مختص ایران نیست و این الگو،پیام و فریاد به همه دنیا باید برسد چه مسلمان و چه غیر مسلمان و این یعنی صدرو انقلاب اسلامی و آخرین دستاورد انقلاب اسلامی ما انقلاب مردم یمن می باشد .

جانشین سپاه نینوا گلستان تاکید کرد : اینجاست که ما یک رسالت جهانی در جهت توسعه و نشر تفکر انقلاب اسلامی در قالب جبهه مقاومت داریم که صحنه عملیاتی و واقعی آن را در مواجهه با آمریکا و کشورهای عربی در قالب جنگ 33 روزه و 50 روزه و .. دیدیم و در همه این میادین جبهه مقاومت پیروز بوده است .

دکتر کریمی پیش بینی کرد که عربستان و استکبار در این جنگ شکست خواهند خورد البته درسته بمبارانهای شدید و وحشتناکی صورت گرفته اما اراده مردم یمن خدشه دار نشده است و اگر جرات می کنند منصور هادی را بر گردانند یا وارد جنگ زمینی شوند .

وی افزود: آخرین دستاورد انقلاب اسلامی ایران حرکت مردم یمن است و گره برنامه هسته ای ایران و موضوع یمن کاملا گره خورده است یعنی دستاوردهای هسته ای و نتایج آن و اقدام عربستان در یمن در یک پازل هستند و نقش تعیین کننده ای برای آینده خاورمیانه و آسیا دارد.

کریمی اول با بیان اینکه سرب داغی که سردار سلامی گفتند یک بلوف نیست تصریح کرد: سرب داغ را درعرصه عملیات واقعی نیروهای انقلاب اسلامی می توان دید و آمریکا باید هر لحظه آمادگی مواجهه با این ارتش آماده را داشته باشد چرا که اینجا کشور امام زمان (عج) است و عرصه بزن در رو نیست و هزاران نیروی داوطلب آماده جانفشانی هستند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما بسجیان استان گلستان گوش به فرمان رهبریم و هر فرمانی بدهد اطاعت امر می کنیم اما دشمن جرات جسارت به انقلاب اسلامی را در عرصه بین المللی در این مقطع زمانی را ندارد . 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.