1401-08-05 07:56
1807
0
82000
فعال رسانه‌ای استان گلستان مطرح کرد؛

چرا حمله تروریستی در شاهچراغ اتفاق افتاد

جریان‌های منافق با پردازش اخبار وقایع اخیر باعث التهاب اوضاع شدند و برای آنکه آتش فتنه را روشن نگه دارند دست به توطئه‌های جدید زدند.


به گزارش گلستان ما؛ سناریوی سوریه‌سازی ایران موضوعی بود که کارشناسان سیاسی از پدیده اغتشاشات اخیر به بهانه مرگ مهسا‌امینی یاد کردند، علت این ماجرا این است که اتفاقات اخیر در درون ایران با مسائل سیاسی سوریه بسیار نزدیک است.

داعش براثر بحران داخلی سوریه که در ابتدا خیزش سوریه نام داشت به وجود آمد و به یک سری تظاهرات گسترده و در نهایت درگیری نظامی و یک جنگ داخلی تبدیل شد که در آن گروه‌های مختلف سلفی، جبهه النصره، ارتش آزاد سوریه و غیره برای براندازی حکومت سوریه با حمایت رژیم صهیونیستی و آمریکا مجهز شدند.

کشور‌های مستکبر جهانی از جمله رژیم صهیونیستی که امنیت منطقه را زنگ خطری برای خود می‌دیدند از فرصت به وجود آمده برای تضعیف کشور‌های اسلامی استفاده کردند و برای خاموشی بیداری اسلامی ملت‌ها که در کشور‌هایی مثل مصر رقم خورده بود زمینه این جنگ‌های داخلی را در سوریه و عراق فراهم کردند.

در ابتدای راه برخی از گروه‌های مردمی سوریه با داعش همراهی کردند و نتیجه آن این شد که داعش مردم سوریه زنان و دختران سربریده در دامن داعش دیدند و یا ننگ بردگی زنان و دختران خود را در کشور‌هایی مثل ترکیه دیدند.

همزمان با این اتفاق پدیده بی‌دولت‌سازی کشور‌های اسلامی نیز از سوی مستکبران جهانی شکل گرفت که گرچه دستاورد‌هایی را در منقطه همراه داشت ولی منتج به فروپاشی دولت در ایران نشد.

پدیده داعش آنقدر کریه و زشت بود که از اسلام رحمانی چهره‌ای خشن را به جهانیان عرضه می‌کرد و از این فرصت کشور‌های غیر اسلامی برای مهار اسلام استفاده کردند و تصویر اشتباهی از اسلام ناب محمدی (ص) عرضه کردند.

اما اینبار در ایران شبکه اینترنشنال که از حمایت تکفیری‌ها و وهابی‌های عربستان برخوردار است به صورت نرم‌افزاری در تلاش است که پدیده داعش را به عنوان خیزش مردم ایران بار دیگر رقم بزند، اینبار اما این شبکه شعار‌هایی مثل «مرگ بر دیکتاتور»، « زن، زندگی و آزادی» را انتخاب کرده تا در میادین جهانی از حکومت اسلامی ایران چهره کریه نشان دهد و بگوید این حکومت با چنین شعار‌هایی که در اصل و اساس اسلام است مخالف است و از سویی دیگر زمینه همراهی مردم را فراهم سازد.

بیان این شعار‌ها در حالی است که سال‌ها این کشور و ملت ایران با دیکتاتوری مثل صدام مبارزه کردند و برای مبارزه با دیکتاتوری بالغ بر ۲۷۰ هزار شهید تقدیم کردند.

از یک سو با شبکه وهابی و تکفیری اینترنشنال و بی‌بی‌سی و جریان‌های منافق مثل کومله در ایران که با پردازش اخبار وقایع اخیر باعث التهاب اوضاع شدند وقتی متوجه شدند که مردم بصیر ایران رفته رفته صف خود را از آشوب گرانی که تنها دلیلشان در خیابان براندازی نظام است جدا کردند و ایران سوریه نیست برای آنکه آتش فتنه را روشن نگاه بدارند دست به توطئه‌هایی جدید زدند.

دروغ پردازی امپراتوری رسانه‌های غربی در خصوص آشوب‌های اخیر ایران تلاشی بود که برای زنده نگه داشتن آتش احساسات به ویژه جوانان کم سن و سال رقم خورد ولی این مسأله باعث رضایت حامیان آشوب‌های اخیر که میلیارد‌ها دلار برای سرکوبی نظام جمهوری اسلامی هزینه کردند نشد و برای این مسأله از داعش که زخم خورده از نظام جمهوری اسلامی ایران بود بار دیگر بهره بردند.

بهره‌گیری از گروه تکفیری و وهابی داعش در ایران در حالی رقم خورد که در رسانه‌هایی مثل بی‌بی سی و اینترنشنال دست به سانسور اتفاقات شاهچراغ زدند و این مسأله نشان می‌داد که آن‌ها تمام توان خود را برای خوش خدمتی به اربابان خود به کار بستند.


حالا وقت قضاوت با مردم ایران است که آیا گروه‌هایی رسانه‌ای که دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران سال‌ها نشان دادند می‌توانند اطلاع‌رسانی درستی از ماجرای اخیر داشته باشند.

از سویی دیگر آیا گروه‌های تکفری و داعشی که تجربه فروش دختران زیبای سوری را در بازار بردگان دارد و می‌خواهند عنان حکومت ایران را در اختیار بگیرند به خانم‌های جوان ایرانی که فریب خورده نظام غربی هستند و شعار آزادی و آزادی را سر می‌دهند روسری از سر بر می‌دارند ترحم خواهند کرد.

آیا آمریکایی‌ها و صهوینیست‌ها و صعودی‌ها که در ماجرای اخیر با پشتیبانی مالی تمام توان خود را برای براندازی نظام به کار بستند دلسوز ملت ایرانی هستند که سال‌ها با تحریم و فشار اقتصادی موجب مشقت و سختی این ملت شدند و حتی به بیماران آن با تحریم دارو رحم نکردند، این سؤالاتی است که هر ایرانی باید از خود بپرسد.

داود خاندوزی؛ فعال رسانه‌ای استان گلستان
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.