1401-04-22 09:48
2904
0
80778
یادداشت؛

از حقارت برهنگی تا بهشت عفاف

زیست عفیفانه راهی برای بهشتی شدن و بهشتی بودن در همین کره خاکی است، نگذاریم بهشت‌مان خراب و زمین جهنمی از شهوت شود.

به گزارش گلستان ما، احمد ملاشاهی در یادداشتی با عنوان از «حقارت برهنگی تا بهشت عفاف» نوشت: پوشش، اولین داستان بشر از ابتدای خلقت بوده است و عریانی و برهنگی نماد تحقیر و هبوط بشر بوده  یعنی هر وقت اسیر و یا برده‌ای را می‌خواستند به حقارت بکشند  پوشش اش را از وی می‌گرفتند.

از دیرباز مفهوم پوشش رابطه نزدیکی با مفهوم پاکدامنی داشته است و این کاملا امری طبیعی است چراکه  اگر سارقی بخواهد سرقتی کند بی‌شک به طلای  عیان و بی‌حفاظ زودتر دست می‌برد تا آنچه محافظت می‌شود البته  نمی‌توان هیچ طلا و ثروتی را با سرمایه پاکدامنی سنجید.

در ادبیات ایرانیان حفظ نجابت و پاکدامنی به مثابه دفاع از سرزمین ایران بوده و حتی از آن مهمتر یعنی اگر دفاعی از خاک و سرزمین  صورت می‌گرفته و جانفشانی‌ها در این راه می‌شده  بخاطر  دفاع از ناموس و خانواده و زنان و دختران بوده است.

این غیرت افراد ترسو را شجاع و افراد ضعیف را قوی کرده است مفهوم دفاع از سرزمین بدون عنصر غیرت و ناموس  بی‌معناست و ناممکن است، پرچم داعش با همین غیرت مدافعان حرم برزمین افتاد.

از شگردهای دشمن برای سلب عفت عمومی، حکومتی قلمداد کردن حجاب است و تحریک این حس پنهان آدم که از چیزی که منع  شود حریص می‌شود.

آنچه مسلم است  بقا و زوال  تمدن‌ها به بودن یا نبودن  زندگی عفیفانه  گره خورده است گواه این ادعا سرنوشت قوم لوط و تاریخ آندلس است تا وضعیت امروز اروپا و آمریکا که با پیشرفت خیره‌کننده علم و تکنولوژی به تصویب همجنس بازی افتاده است  و به حیوانی شدن جامعه انسانی رای می‌دهد.

بی‌حجابی، ما را از بهشت خانواده بیرون می‌اندازد جهنمی بدتر از بی‌خانوادگی برای بشر متصور نیست و آنچه اعضای خانواده پدر و مادر دختر و پسر را با هم نگه می‌دارد پاکدامنی است چیزی که در  هیچ سنگری جز سنگر حجاب حفظ نمی‌شود.

زیست عفیفانه راهی براي بهشتی شدن و بهشتی بودن در همین کره خاکی  است، نگذاریم بهشت‌مان خراب شود و زمین جهنمی از شهوت شود و این مصداق جهاد اکبر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.