1400-02-25 09:45
3648
1
74595
یادداشت :

تاملی در مورد حادثه تلخ حمله به مسافرین در روستای قرن آباد گرگان

این فیلم آنقدر بد بود که این رسانه از پخش آن خودداری کرد اما سخنی با مسئولین قضایی استان و نیروی انتظامی داریم که واقعا چرا باید به این راحتی خانواده ای داغدار شود ؟

به گزارش گلستان ما ؛ فیلم وحشتناکی که از درگیری در ورودی روستای قرن آباد گرگان عصر روز گذشته منتشر شد حاوی تصاویر نگران کننده ایست که دل هر انسانی را می آزارد . خانواده ای که یک روز تعطیل در ایام عید فطر با هم به جنگل رفتند تا در این ایام کرونا و گرانی و ... ساعاتی را در کنار هم خوش باشند .

غافل از اینکه غروب قرار است یک عده از خدا بی خبر با تبر بر فرق مرد این خانواده بزنند و این روز خوش را برای آنها تبدیل به کابوس ابدی نمایند .

این فیلم آنقدر بد بود که این رسانه از پخش آن خودداری کرد اما سخنی با مسئولین قضایی استان و نیروی انتظامی داریم که واقعا چرا باید به این راحتی خانواده ای داغدار شود ؟

بچه های قرن اباد گفته اند این چهار نفر قبلا هم با چاقوکشی و عربده کشی مردم را مرعوب می کردند و بعد از آن هیچ اتفاقی هم نیفتاد تا اینکه خیلی راحت در روز روشن جلوی مادر ، زن و فرزند بر سر یک نفر تبر می کوبند .

ما رسانه ها هم مقصریم ، وقتی خبر بخشش قاتل پای چوبه دار را با ذوق و خوشحالی منتشر می کنیم از دل خانواده ای خبر نداریم که روزی عزیزترین فردش را به خاطر حماقت و مستی یک فرد رذل از دست داده است .

سالهاست که خبر اعدام قاتل را در رسانه ها نمی شنویم ، اگر این افراد اعدام می شدند شاهد کاهش این جرم در انظار عمومی بودیم نه امروز که برخی از آنها خیلی راحت قتل می کنند بعد هم می گویند یا پولش را می دهیم و اگر هم نداشته باشند عده ای تحت عنوان خیر و ستاد دیه و ... دنبال کارشان می افتند تا رضایت خانواده مقتول را بگیرند .

فراگیری اخبار بخشش قاتل ، انگیزه روانی اراذل و اوباش را برای جرم های بیشتر و خشن تر افزایش داده و برای آنها یک حاشیه امنیت روانی ایجاد کرده و به این باور رسیده اند که پایان هر قتلی بخشش است ، به این دلیل است که متاسفانه باید منتظر چنین صحنه های دلخراشی باشیم.

اما چه کسی هزینه و تاوان روح و روان خدشه خورده جامعه را می دهد ؟

 چه کسی پاسخگوی افرادی است که این کلیپ را دیده اند و دیشب خوابشان نبرد چون ممکن است روزی خودشان جای آن فرد تبر خورده باشند ؟

 اصلا با چه تضمینی دیگر به اماکن تفریحی و جنگل برویم که مبادا عده ای عرق خورده و مست کرده به خانواده ما حمله نکنند؟

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.