1400-01-11 19:14
2266
0
73913
مدیرکل دامپزشکی گلستان :

مشکلی برای تامین مرغ در روزهای 12و 13 فروردین وجود ندارد/کشتارگاه ها با بالاترین ظرفیت در حال کارند

محرابی گفت: مشکلی برای تامین مرغ در روزهای 12و 13 فروردین در استان گلستان وجود ندارد و فردا بیش از۲۰۰ تن گوشت مرغ وارد بازار استان می شود.

غلامرضا محرابی امروز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما درباره  تامین مرغ درروزهای 12 و 13 فروردین ماه در گلستان اظهار کرد: دامپزشکی گلستان وظیفه سلامت دام و طیور را برعهده دارد از اینرو با سازمان صمت و دیگر نهادی مربوطه همکاری می کند.

وی افزود: علیرغم اینکه فردا تعطیل است امشب ۱۴ کشتارگاه استان گلستان فعال بوده و تا صبح کشتار انجام می دهند .

مدیرکل دامپزشکی گلستان تصریح کرد: فردا حجم زیادی از مرغ و به میزان بیش از۲۰۰ تن وارد بازار استان می شود.

به گفته سهرابی؛ در سال های گذشته که مردم تشویش خاطر نداشتند روزانه ۷۰ تا ۸۰ تن مرغ در استان مصرف می شد و این میزان تولید (۲۰۰تن) سه برابر یک روز عادی است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۴ میلیون قطعه مرغ آماده عرضه به کشتارگاه هاست یعنی چیزی بیش از ۷ هزار تن و این روند تا حداقل یک ماه آینده ادامه دارد و همین پروسه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی از نظر تامین مرغ در استان نداریم ، گفت:  روزانه ۱۰ برابر نیاز در استان گوشت مرغ تولید می شود و  علت اینکه احساس می شود که کمبودی وجود دارد، شاید خرید بیش از نیاز روزانه باشد.

مدیرکل دامپزشکی گلستان در خاتمه  ازمردم خواست که بیش از نیاز روزانه خود  گوشت مرغ خریداری نکنند و اطمینان داشته باشند که هیچ کمبودی در استان در این زمینه نداریم.
انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.