1399-12-14 12:17
2266
0
73528
افتتاح مجتمع تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان با حضور رئیس جمهور؛

تجلیل رئیس جمهور از اقدامات موثر شهرداری گرگان / روحانی : اقدامات یک سال اخیر شهرداری گرگان امیدبخش بود + تصاویر

مراسم بهره برداری از پروژه های ملی شهرداری های کشور صبح امروز با حضور ویدئوکنفرانسی حسن روحانی برگزار شد و طی آن مجتمع اداری ، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان به بهره برداری رسید .

به گزارش گلستان ما ؛ با حضور ویدئو کنفرانسی حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و با حضور استاندار گلستان، شهردار گرگان، منتظری نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گرگان و رییس و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان، پروژه شاخص مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان رسماً افتتاح شد .

عبدالرضا دادبود شهردار گرگان در گزارشی سه دقیقه ای به خدمات شهرداری طی یک سال گذشته در شهر گرگان پرداخت و اقدامات انجام شده توسط شهرداری را بازگو کرد .

بیان گزارش بسیار خوب از طرف شهردار گرگان باعث شد تا حسن روحانی رئیس جمهور طی سخنانی کوتاه عنوان کند که شهرداری گرگان در یک سال اخیر خدمات خوب و امیدوار کننده ای انجام داده است .

روحانی افزود: من خدمت مردم استان گلستان و شهر گرگان ابراز سلام و محبت می کنم و امیدوام این اقدامات و خدمات شهرداری برای مردم آن خطه موثر باشد .

رئیس جمهور سپس با لفظ معروف "علی برکت الله" و صلوات حضار پروژه مجتمع تجاری ، اداری و فرهنگی شهرداری گرگان را افتتاح کرد .

انتهای پیام /

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.