1399-11-09 09:08
2310
0
72889
ثبت نام 45 نفر برای هیات مدیره 7 نفره ؛

انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان ؛ خاله بازی یا مسخره بازی !

ثبت نام بیش از ۴۵ نفر در این انتخابات (به ازای هر ۴ نفر یک‌کاندیدا) بزرگترین نقص و یک رسوایی برای ارشاد گلستان است که چرا با قشر رسانه تقابل می کند!

به گزارش گلستان ما ؛ سایت گلستان فردا نوشت :  ثبت نام کاندیداهای هیات مدیره خانه مطبوعات استان گلستان در مهلت قانونی خود یعنی ساعت ۱۲ شب چهارشنبه هشتم بهمن به پایان رسید.

ثبت نامی که بیشتر به یک مسخره بازی شبیه بود تا به یک رقابت صحیح برای خدمت رسانی به جامعه خبری استان که سالهاست از فقدان یک تشکل منسجم برای جبران عقب ماندگی های این قشر خدوم رنج می برد.

ثبت نام بیش از ۴۵ نفر در این انتخابات (به ازای هر ۴ نفر یک‌کاندیدا) بزرگترین نقص و یک رسوایی برای ارشاد گلستان است که چرا با قشر رسانه تقابل می کند ، مگر خانه مطبوعات چیست که اینهمه استقبال برای حضور در آن احساس می شود؟

همچنین کاندیداهای ترکمن زودتر از همه و به توصیه غ - و ثبت نام کردند تا عرصه را در دست بگیرند ، از آن طرف هم سیستانیها با محوریت یحیی اذرسا و محمد اذری مهر در گرگان، مهدی باقریان در گنبد و رضا جامی در کلاله نیز عرصه را خالی نکردند .

نکته جالب این دوره ثبت نام چهار زن و شوهر است که انتخابات را به سمت خاله بازی سوق داده است ، گویا برخی ها عرصه خدمت به خبرنگاران و اعضای این تشکل صنفی را با خانه خاله اشتباه گرفته اند .

زوج های که در این انتخابات شرکت کرده‌اند : (مسعود کاظمی - بلقیس کردبچه) ، (محمد آریان نیا - مطهره ابراهیمی) ، (رستم جرجانی - سونا جرجانی)

اما سیاسیون هم بیکار ننشستند ، عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ‌و ارشاد اسلامی استان و مجری برگزاری این انتخابات از همفکران سیاسی خود دعوت کرده تا حتما در انتخابات شرکت کنند ، روز سه شنبه اصلاح طلبان ساعت چهار جلسه ای داشتند و بنا بر این شد که با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنند .

همچنین بنا شد که با همراهی ارشاد !!! بخش زیادی از خبرنگاران و مدیران مسئول اصلاح طلب که عضو خانه مطبوعات نیستند عضو خانه بشوند، در همین راستا روزهای گذشته شاهد اضافه شدن محمدرضا بابایان ، رحمت الله رجایی و شبیر دایمی در خانه مطبوعات استان گلستان بودیم .

نکته دیگر حضور پررنگ خبرنگاران و مدیران مسئول پایگاه های خبری در این دوره از انتخابات بود در حالی که از جانب خبرگزاری ها فقط یک نماینده حضور دارد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.