1399-11-01 15:14
2170
0
72747
شهردار گرگان :

نخستین جشنواره رسانه و مدیریت شهری برگزار می شود + پوستر

عبدالرضا دادبود از برگزاری نخستین جشنواره رسانه و مدیریت شهری با حمایت شهرداری گرگان خبر داد و گفت : بخش ویژه این جشنواره با محوریت حاج قاسم و محور مقاومت برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا دادبود شهردار گرگان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد : اولین جشنواره رسانه و مدیریت شهری در شهر گرگان با حمایت شهرداری با حمایت شهرداری گرگان برگزار خواهد شد .

دادبود افزود : با توجه به نقش مهمی که رسانه ها در مدیریت شهری دارند و همچنین در راستای افزایش مشارکت مردم  و شفاف سازی فعالیتهای شهری ، شهرداری گرگان تصمیم گرفت جشنواره ای را در حوزه رسانه ها و مدیریت شهری با همکاری خانه فرهنگ رسانه برگزار کند .

وی با بیان اینکه این جشنواره در چند بخش برگزار خواهد شد ، تصریح کرد : محورهای اصلی جشنواره با موضوعاتی نظیر کرونا و مدیریت شهری ، شهر من شهر انتظار ، پنجم آذر روز ملی گرگان ، بانوان و توسعه شهری گرگان ، نقش بسکتبال در نشاط اجتماعی گرگان ، نقش رسانه در توسعه شهری گرگان ، گرگان و بافت تاریخی اش ، محله محوری زیربنای توسعه شهری گرگان ، گرگان و ظرفیتهای گردشگری ، گرگان و شهر مشارکت پذیر ، گرگان ایده آل من و گرگان و توسعه می باشد .

شهردار گرگان خاطرنشان کرد : آثاری که در قالب گزارش ، انیمنشن ، موشن گرافی ، فیلم کوتاه ، خبر ، یادداشت ، عکس  در رسانه ها منتشر شده ، قابلیت شرکت در این جشنواره را خواهند داشت و همه کسانی که در حوزه مسائل گرگان کار کرده اند آثارشان را به دبیرخانه جشنواره در شهرداری ارسال کنند و شهرداری هم به اثار برگزیده جوایز نفیسی را اهدا خواهد کرد.

دادبود تاکید کرد : بخش ویژه چند رسانه ای جشنواره با موضوع حاج قاسم سلیمانی و محور مقاومت به طور ویژه تر دیده شده و به آثار برتر در این حوزه هدایای خوبی اهدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد : امیدواریم با استقبال خوب اصحاب رسانه در این جشنواره ، قدمهای خوبی در توجه به موضوع رسانه و مدیریت شهری برداشته شود و هم مدیریت شهری از ظرفیت رسانه ها خوب استفاده کند .

دادبود گفت : این جشنواره فرصت خوبی است برای بیان اخبار و دیدگاه در مدیریت شهری که هم مردم و هم نخبگان استفاده کنند برای انتقال انتقادات و اولویت ها و نقطه نظرات خود در یک تعامل دوسویه که امدواریم ارتباط خوبی ایجاد شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.