1399-10-20 11:12
2137
0
72551
به قلم حسین پایین محلی :

جشنواره بچه های حاج قاسم و بصیرت تاریخی/ جشنواره ای که ادامه دهنده راه حاج قاسم در فضای مجازی است

دشمن باید بداند که شهادت طلوع ابدی است وخون شهدای ما تاریخ را ورق خواهد زد وجشنواره "بچه های حاج قاسم"بخشی از همان هدف درحوزه مجازی و رسانه ای است.

به گزارش گلستان ما ؛ حسین پایین محلی نویسنده و پژوهشگر گلستانی نوشت :

دومین جشنواره"بچه های حاج قاسم"در حسینیه ثارا...سپاه گرگان به خیر وخوشی برگزار شد و در این جشنواره از برگزیدگان در بخش های مختلف همچنین فعالان و چهره های برتر در فضای مجازی تجلیل به عمل امد.

یقینا برگزاری این مراسم از ابعاد بسیاری قابل تحلیل است؛اینکه مقام معظم رهبری میفرماید "هر لحظه که میگذرد اجماع اصحاب حق را ضروری میبینم"مصداقش را می توان در جشنواره بچه های حاج قاسم یافت.

اول اینکه برگزاری این مراسم در راستای تبیین و ترویج مکتب حاج قاسم عزیز است که او هم سرباز اسلام ونظام اسلامی بود و اقا فرمودند ایشان یک مکتب است.

دوما تصور کردند باحذف فیزیکی سردار ما معادله به نفع انان تمام میشود درحالیکه اولا سیاستهای منطقه ای جمهوری اسلامی مبتنی بر ارمانهای انقلاب و رویکرد اخرالزمانی دینی است ، ثانیا با اینکار حاج قاسم را بیشتر به جهان معرفی کردند،کسیکه درایجاد امنیت پایدار جهانی نقش بی بدیل داشت ،دایا حاج قاسم بدیلی دیگری در جهان داشت!؟ پیداست که نه ؛ مگر اسماعیل قاآنی که ادامه حاج قاسم است.

دشمن باید بداند که شهادت طلوع ابدی است وخون شهدای ما تاریخ را ورق خواهد زد وجشنواره "بچه های حاج قاسم"بخشی از همان هدف درحوزه مجازی و رسانه ای است.

مگر نه اینکه خداوند به قلم قسم خورده؟ برگزاری چنین مراسمهایی در تولید و تبلیغ سلوک حاج قاسم است که بخشهای خاموش جامعه را روشن و به بصیرت تاریخی کمک میکند تا نه تنها درعرصه داخلی و منطقه ای بلکه درعرصه جهانی امریکا بدون روتوش شناخته شود.

نکته بعدی شناخت و کشف استعداد های انقلابی بالقوه از سراسر استان_نه صرفا بالفعل آنهم در مرکز استان _در حوزه های مختلف هنری مربوط به رسانه و فضای مجازی است هرچند که امسال این جشنواره کشوری شد .

دشمن باید بداند حاج قاسم درحیات طیبه خود ملتها را از تروریسم بین المللی داعش که زاییده غرب وامریکا بود ازاد کرد و ماموریت خود را در دفع تروریسم به کاملترین شکل به اتمام رساند اما با شهادتش نه تنها ملت ما وجهان اسلام بلکه عالم را بیدار کرد.

 لذا "بچه های حاج قاسم"فرصتی است برای اجماع اصحاب حق،شناخت و تبیین و ترویج سلوک حاج قاسم وانقلاب اسلامی،همچنین کشف وشناخت و بهره گیری از ظرفیتهای نسل جوان انقلاب در حوزه رسانه وفضای مجازی که امروز درجنگ ترکیبی و در تقابل با دشمن درفضای مجازی و رسانه به عنوان سربازان جنگ نرم از تمامیت فرهنگی و تاریخی و ایدئولوژیکی خویش نه تنها دفاع میکنند بلکه فضا را برای دشمن تنگ می نمایند وبه تعبیر امام راحل(ره)انقلابمان رابه جهان صادر می کنند.

امیدواریم دست اندر کاران این جشنواره به این حرکت ادامه بدهند و در سالهای آینده نیز این جشنواره از قامت استانی به ملی باشد و دایره موضوعات گسترش یابد تاعلاقه مندان بیشتری در مقاطع سنی مختلف شرکت کنند.

در پایان از  تمامی عزیزانی که قدم دراین راه مقدس فرهنگی گذاشتند تشکر میکنم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.