1399-10-14 11:35
2370
1
72446
بررسی یک پرونده مسن قضایی ؛

آیا سرمایه گذار افغان در گلستان به حق خود می رسد ؟ + سند

29 آذر ماه امسال اجرای احکام (آقای چ ) را به مبلغ 727/216/870/000ریال محکوم کرده و به بانک های عامل نیز نامه زده تا نسبت به مسدود نمودن حساب این مدیر مشهور و فعال اقتصادی سرشناس شرق گلستان اقدام نماید .

به گزارش گلستان ما ؛ حکایت (آقای ح ) سرمایه گذار افغان که چند سال پیش طرح آفتاب را برای یکی از مدیران فعلی اتاق بازرگانی استان گلستان ( آقای چ ) ساخته وارد فاز جدیدی شده است .

این فرد که اصالتی افغانی دارد با شرکت مطرح خود در استان گلستان پروژه های بسیار خوبی اجرا کرده و ساخت طرح آفتاب در خیابان سرخواجه گرگان نیز با این فرد بوده است .

اما بعد از اتمام طرح ، مالک پروژه ( آقای چ) بخش زیادی از پول این فرد را به وی نداده ( که البته شاید دلایل خاص خودش را داشته باشد)  و بعد از آن نیز بخشی از اموال و تجهیزات این فرد به کارخانه ای در خان ببین منتقل و محصور شده است .

این پرونده به دلیل تبعه خارجی بودن این فرد در این سالها کش و قوس های فراوانی پیدا کرد و نامبرده هنوز به حق خود در این خصوص نرسیده است .

29 آذر ماه امسال دادرس اجرای احکام دادگستری استان گلستان (آقای چ ) را به مبلغ 727/216/870/000 ریال محکوم کرده و به بانک های عامل نیز نامه زده تا نسبت به مسدود نمودن حساب این مدیر مشهور و فعال اقتصادی سرشناس شرق گلستان اقدام نماید .

اما گویا در بخش تجدیدنظر دادگستری جلوی این حکم گرفته شده لذا این پرونده همچنان در کش و قوس خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که آیا این سرمایه گذار افغان در استان گلستان به حق خواهد رسید و با خاطره ای خوش استان را ترک خواهد کرد؟

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.