1399-10-04 08:37
2489
0
72244
به بهانه تغییر مدیر کلی منابع طبیعی استان ؛

یک انتصاب بیهوده در استان گلستان

عمده عملکرد قزلسفلو در این سالها بخاطر همین معاون و دیگر معاونت‌ها بوده و اساسا با این تغییر هیچ اتفاقی نیفتاده و بهتر بود چند ماه پایانی عمر دولت همان قزلسفلو بر سر کار می ماند.

به گزارش گلستان ما ؛ قزلسفلو‌مدیر کل ضعیف منابع طبیعی استان گلستان امروز بالاخره تودیع شد ، وی چند روز پیش لوازم شخصی خود را جمع کرده و کارتابل مدیریتی خود را تحویل داد .

در حالیکه حکم مهندس سلامتی برای مدیر کلی خورده بود اما با فشار چند نفر از سیاسیون به دلیل اصولگرا بودن سلامتی، انتصابش بهم خورد، غافل از اینکه زمان سلامتی در حفاظت و صیانت از جنگل ها اقدامات شایسته ای صورت گرفت و منافع جنگل خواران و رانتخواران قطع شده بود و آمدنش زنگ خطری بود برای چپاولگران.

اما امروز لطفی معاون فنی و آبخیزداری قزسلفلو پی از بهم خوردن مدیریت سلامتی به عنوان مدیر کل منابع طبیعی استان گلستان، معرفی شد ، انتصابی کاملا بیجا و بیهوده!

 چرا که عمده عملکرد قزلسفلو در این سالها بخاطر همین معاون و دیگر معاونت‌ها بوده و اساسا با این تغییر هیچ اتفاقی نیفتاده و بهتر بود چند ماه پایانی عمر دولت همان قزلسفلو بر سر کار می ماند.

تعجب ما از نمایندگان استان گلستان در مجلس است که فشارشان به استانداری به اندازه چند فعال سیاسی نبود تا بتوانند گزینه اصلح را بر کرسی مدیریت این اداره بنشانند.

البته انتقادی به مجمع نمایندگان وارد است که همدلی سابق را نداشته و یکی از آنها پشت صحنه با معاون سازمان جنگل ها و مراتع نشسته و قبول کرده لطفی مدیر شود ، وقتی تک روی و کارهای پشت صحنه باشد نمی توان به دستاوردی قابل قبول دست یافت لذا مجمع نمایندگان به فکر ترمیم درزهای خود باشد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.