1399-09-20 13:01
2807
1
72004
پاسخی به اظهارات دبیر حزب اعتدال و توسعه گلستان :

بجای فرافکنی و مغالطه پاسخگوی مردم باشید / چرا مدیر کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان از پاسخگویی فرار می کند!

جناب آقای خاکی ! اینکه شما پشت انتصاب این مدیر کل بودید شکی نیست چرا که در همان مراسم تودیع و معارفه خانم مدیر کل چند بار از شما اسم برد و تشکر کرد اما بجای فرافکنی و مغالطه های وقت گیر، بهتر است پاسخگو باشید !

به گزارش گلستان ما ؛ امیر خاکی از اعضای حزب اعتدال و توسعه استان گلستان طی مطلبی به خبر منتشر شده در این سایت در خصوص افتتاح پروژه های صوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان واکنش نشان داد .

مغالطه همیشگی

خاکی در این جوابیه به مغالطه همیشگی "آبروی مومن بالاتر از آبروی کعبه" اشاره کرده در حالیکه بحث پیش رو در خصوص نقد عملکرد مدیریتی یک مدیر است و ارتباطی به مسائل دینی ندارد ؟

 وانگهی جناب آقای خاکی چه کسی و با چه ابزار و شاخص هایی "مومن بودن" من و شما را تعیین کرده یا تشخیص می دهد ؟ هیهات که داستان مسلم بن عقیل و هانی بن عروه و ابن زیاد تکرار نخواهد شد و با این سناریوهای نخ نما شده نمی توانید مطالبه گری راستین رسانه ها را به حاشیه برانید ، سناریوی کثیفی که با سوء استفاده گزینشی از شرعیات ، سالهاست مامنی برای اختلاس گران ، دزدان ، وطن فروشان ، محتکران ، رشوه بگیران و مفسدان شده و تا نقدی به آنها می شود با چماق "آبروی مومن" ، رسانه ها را محدود و برای خود راه فرار می سازند.

جناب آقای خاکی ! ضرب المثلی داریم که می گوید آدم زنده وکیل وصی نمیخواهد ! نقدی در یک رسانه استانی  به عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده ، وقتی مدیر کل حی و حاضر است و به قول شما در مقابل رسانه ها هم پاسخگوست، چرا جواب نمی دهد ! چرا باید یک حزب سیاسی به دفاع از عملکرد یک مدیر بپردازد ، آیا همین نشانه ضعف و نداشتن جواب آن مدیر نیست !

مدیر کل کانون پرورش فکری استان مدرک کاملا غیر تخصصی دارد

جناب اقای خاکی ! فرمودید ایشان بالاترین مدرک تحصیلی را دارد ، ما در گوگل سرچ کردیم مدرک ایشان دکتری فیزیولوژی گیاهی است که هیچ ارتباطی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ندارد ! تمام مطالبی که راجع به ایشان در گوگل سرچ کردیم به موضوعاتی چون تنش های آبی ، گلدهی گیاهان ، فیزیولوژی گیاهان ، خاویار و ... بر می گردد ، آیا شما مدافع چنین شیوه مدیریت غیرتخصصی هستید ؟ کودکان و نوجوانان مردم چه گناهی دارند که قربانی سیاسی کاری و سیاستهای غیر تخصصی دولت متبوع شما شده اند ؟

ضمنا با تحقیقاتی که ما از این اداره کل داشته ایم ، مشخص شد ایشان یک دبیر زیست ساده در آموزش و پرورش گرگان بوده اند که شش ماه قبل از انتصاب سیاسی در این اداره کل ، به سمت مسئول پژوهش سرای دانش آموزی واقع در خیابان شهدا منصوب شد !  جالبه که بدانید خانم رجب نسب طی این سالها خدمت ،حتی یک ماه هم مدیر مدرسه نبوده است !

خانواده های ایثارگر باید بیشتر رعایت کنند

جناب اقای خاکی ! راجع به ایثارگر بودن خانواده مدیر کل گفتید ! امروز در هیچ کوی و برزنی از جمهوری اسلامی کسی را پیدا نمی کنید که ارتباطی هر چند کوچک با خانواده شهدا یا ایثارگران نداشته باشد ، خون همین شهدا و ایثارگران از گوشه گوشه این میهن عزیز است که باعث دوام نظام شده و کسی نمی تواند ادعا یا سهم خواهی کند که اقتدار و امنیت امروز به واسطه ایثارگری های من یا شما یا شخص خاصی بوده است.

ضمن اینکه خانواده های شهدا و ایثارگر باید بیش از دیگران حدود و ثغور قوانین را رعایت کرده و از رفتارهای خود مراقبت کنند تا مبادا خدشه ای به خانواده شان یا شعائر نظام وارد نشود ، چه اینکه خانواده ایثارگر بودن نباید فضایی برای سرپوش گذاشتن بر تخلفات و ضعف های احتمالی هر مدیری باشد .

داستان صوری بودن پروژه ها

در مورد افتتاح صوری پروژه ها خودتان نیز می دانید اصل موضوع چیست ، همانطور که پرسنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز با ما تماس گرفته و صوری بودن افتتاح را تایید کرده اند.( که پروژه های افتتاح شده در تاریخ 15 آذر 99 با حضور استاندار و نماینده گرگان کاملا صوری بوده و با تغییر نام پروژه های قبلی مجددا بنام سعی و تلاش مدیر جدید افتتاح شده است .)

پروژه آسمان نمای دیجیتال ، بخش تخصصی پویانمایی کانون نمایش و فیلم ، نمایشگاه و فروشگاه دائمی محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و‌نوجوانان قبل از سال 97 افتتاح شده و فقط پارک علوم که مدیر کل فعلی نامش را پارک شگفتی ها گذاشته در زمان مدیر سابق ساخته و قرار بود که همزمان با روز جهانی کودک ۱۶ مهرماه ۹۷ افنتاح شود که مدیر سابق دهم مهرماه مدیریت را به خانم رجب نسب تحویل داد.

ضمن اینکه در خصوص پروژه پارک شگفتی ها قبل از مدیر کل فعلی در گنبد و گرگان این پارک قبلا راه اندازی شد بماند که پارک شگفتی های گرگان در مجتمع ویلاشهر در زمان مدیریت فعلی تعطیل شد .

در خصوص پروژه آسمان نما این طرح در زمان مدیریت سابق با آوردن فردی از سمنان که ده روز طول کشید ، ساخته شد و امروز هم در گرگان و هم گنبد طرح آسمان نما مشغول فعالیت می باشد .

در خصوص پروژه کارگاه انیمنشن نیز در مجتمع ویلاشهر 12 قبلا افتتاح شده بود و جالب اینجاست که حتی یک لب تاپ  هم اضافه نشده تا لااقل زحمت تجهیز چند تا امکانات را به خودشان داده باشند .

چرا کانون کردکوی تعطیل است ؟

عملیات احداث کانون پرورش فکری شهرستان کردکوی نیز به عنوان اخرین شهرستانی که فاقد کانون بود در زمان مدیر سابق و با اخذ مجوزهای لازم از مدیرعامل و معاون منابع انسانی سابق کانون کشور و از محل اعتبارات استانی آغاز شده بود و قرار بود در بهمن ماه ۹۷ به بهره برداری برسد که با تغییر مدیریت دچار وقفه شده و ظاهرا در سال ۹۸ افتتاح که عملا همچنان مورد بهره برداری قرار نگرفته است!!!

اضافه می گردد در ارتباط با تعطیلی کانون پرورش فکری کردکوی که مسئول روابط عمومی علت عدم فعالیت آن را فقدان قفسه و کتاب ذکر نموده باید بگویی که کلیه قفسه های مورد نیاز از قبل و از محل تعدیل فروشگاه محصولات کانون در شهرستان های بندرگز و کردکوی تهیه شده ضمن اینکه کلیه کتاب های مورد نیاز در انبار کانون موجود می باشد .

 مزید اطلاع هر مرکز فرهنگی هنری جدیدی که تاسیس می شود به آن مرکز ازسوی معاونت فرهنگی کانون کشور کدی تعلق کرفته و‌بر همان اساس کلیه کتاب های مورد نیاز به تفکیک سن و‌حوزه کودک و نوجوان به طور رایگان به میزان ۴۵۰۰ جلد ارسال می شود کما اینکه برای مراکز جدید التاسیس مراوه تپه گالیکش و علی آباد و همچنین کتابخانه های سیار رامیان ازادشهر علی اباد گالیکش اق قلا گمیشان گرگان بندرگز و کتابخانه پستی گنبد و مراکز فراگیر گرگان آق قلا و‌گنبد کاووس که در زمان مدیریت قبلی تاسیس و راه اندازی شد کتاب های مورد نیاز به طور رایگان ارسال گردید.

جناب آقای خاکی ! بهتر است بجای تاختن به رسانه ها کمی به عملکرد خودتان ، دولتتان و مدیران مورد حمایتتان بیندیشید که واقعا در قبال این مردم که هشت سال به شما اعتماد کردند چه کردید ؟ کمی در کوچه و خیابانها ، تاکسی و اتوبوس و بازار با مردم بنشینید تا ببینید مردم چه قضاوتی در مورد شما و دولت محبوبتان دارند ! اینکه شما پشت انتصاب این مدیر کل بودید شکی نیست چرا که در همان مراسم تودیع و معارفه خانم مدیر کل چند بار از شما اسم برد و تشکر کرد اما بجای فرافکنی و مغالطه های وقت گیر، بهتر است پاسخگو باشید .

تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما

 

مستندات صوری بودن پروژه های افتتاح شده :

 

اما این پروژه ها قبلا افتتاح شده بودند ؛ به تصاویر زیر نگاه کنید :

 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.