1399-08-25 09:54
2213
0
71579
جالی خالی رسانه ها در اقناع سازی جامعه ؛

انتقاد شدید از ارشاد گلستان در ستاد استانی مبارزه با کرونا

در جلسه روز گذشته ستاد استانی کرونا استاندار گلستان و برخی مسئولان از عملکرد ارشاد گلستان در بحث اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه در مورد بیماری کرونا انتقاد کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا روز گذشته در استانداری گلستان برگزار شد.

در این جلسه استاندار گلستان از روند نامناسب اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم توسط رسانه های استانی به ارشاد گلستان و مدیر کل آن خانم کشمیری معترض شد .

در ادامه برخی دیگر از مسئولان رده بالای استانی نیز تفکر فعلی حاکم بر ارشاد را برای مبارزه با کرونا موثر ندانسته و خواستار اهتمام بیشتر ارشاد گلستان در این زمینه شدند.

در ادامه گویا مدیر کل ارشاد در توجیه عملکرد خودش بر آمده و گفته که هر هفته یکشنبه با خبرگزاری ها و رسانه ها جلسه دارد و برخی اقدامات نظیر پوشش اخبار را در کارنامه خود آورده که البته این کار ذاتی رسانه است و مدیر کل هم نگوید رسانه ها آن را انجام می دهند.

در ادامه یکی از خبرنگاران اجازه گرفت و صحبت کرد. این خبرنگار مدعی بود که ارشاد گلستان از رسانه های استانی در بحث مبارزه با بیماری کرونا استفاده نمی کند و تاکنون هم به جلسه ای دعوت نشده اند که سایر خبرنگاران نیز حرف او را تایید کردند.

البته سخنان این خبرنگار درست می باشد چون این پایگاه خبری که ده سال در استان به عنوان سایت مرجع و پربازدید فعالیت دارد هنوز یک بار هم به جلسات ارشاد یا شورای اطلاع رسانی دعوت نشده است .

قطعا کنارگذاشتن رسانه هایی که در استان محل مراجعه مردم و بازدید مخاطبین هستند، به دلیل داشتن گرایش غیر همسو با مدیر کل ، نه تنها امری پسندیده نیست بلکه دودش به چشم مردم و متولیان می رود که با اعمال تفکراتی خاص و گزینشی ، مدیریت خود را زیرسوال می برند.

شایان ذکر است استاندار گلستان در جلسه روز گذشته گفت : در حال حاضر 477 بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند و از این تعداد 89 نفر در ICU و 45 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و برای اولین بار طی چند ماه اخیر تعداد فوتی های 24 ساعت گذشته دو رقمی شده است و باید از تمام ظرفیت های استان اعم از هنرمندان، ورزشکاران و معتمدین مردم در راستای اقناع افکار عمومی در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی استفاده شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید این مسئله را پیگیری نماید.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.