1399-06-27 10:36
2456
0
70395
شاهکار مدیریتی در گلستان :

کاهش نرخ تورم به شیوه سرپرست سابق شرکت آب و فاضلاب شهری استان گلستان!!

سرپرست سابق شرکت آب و فاضلاب استان آپارتمان سازمانی این شرکت را در سال 93 با ماهی 500 هزار تومان به برخی از نیروهای مجموعه اجاره داد که در سال 97 این مبلغ به ماهیانه 100 هزار تومان رسید .

به گزارش گلستان ما ؛ این روزها که بحث تورم در جامعه داغ است اما احدی از مدیران استانی با سبکی جدید و شاهکار مدیریتی خود ، توانست تورم را دور بزند .

سرپرست سابق و قائم مقام فعلی شرکت آب و فاضلاب استان آپارتمان سازمانی این شرکت را در سال 93 با ماهی 500 هزار تومان به برخی از نیروهای مجموعه اجاره داد  که در سال 97 این مبلغ به ماهیانه 100 هزار تومان (صد هزار تومان) رسید .

خدا را شکر حداقل تورم در این بخش کاهش داشته و در این وضعیت بغرنج گرانی و تورم یک شاهکار مدیریتی به حساب می آید و تنی چند از پرسنل خدوم توانستند رضایتمندی را ببینند.

 اما چند سوال اینجا مطرح است :

1- آیا قائم مقام محترم خود ساکن مجتمع باران می باشد و جهت رفاه حال خود در زمان تصدی این کار را کرده است ؟

2 - حداکثر زمان استفاده از منازل طبق قانون 5 سال می باشد چگونه یکی از ساکنین در حال حاضر قریب به 8 سال در آنجا سکونت دارد ؟

3 - برخی از این افراد حداقل دارای یک یا دو واحد منزل مسکونی در سطح استان و گرگان می باشند که منازل خود را با متراژ پایین تر و مبالغ میلیونی اجاره داده اند و خود در آپارتمان سازمانی نشسته اند ؛ آیا شرعا و وجدانا این کار درست است ؟

4 - مدیرانی در این مجتمع شاکن هستند که شهر محل خدمتشان بالای 40 کیلومتر با اینجا فاصله دارد ، آیا این مسافت باعث عدم خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف استان گلستان نخواهد شد ؟

با تغییر مدیریت شرکت آبفا گلستان و منصوب شدن مهندس هرمزی چند سوال اینجا مطرح می شود :

1 - آیا در این شرکت اشخاص محتاج تر و فاقد خانه وجود ندارد که خانه های سازمانی را به اینگونه افراد تحویل می دهند ؟

2 - آیا بدهی به اداره برق برای جنابعالی اولویت ندارد؟

3 - چرا باید هزینه های این مجتمع حتی رنگ آمیزی دیوارها فاکتور شده و توسط اداره پرداخت شود ؟ مگر آقایان کم حقوق می گیرند که هزینه های مجتمع هم از کیسه بیت المال خرج شود؟

منتظر پاسخ های مسئولان مربوطه در این زمینه هستیم .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.