1399-05-01 10:11
3462
10
69531
با پیگیری دیوان محاسبات مشخص شد :

تضییع بیت المال ۲۶۰ میلیارد تومانی در یکی از ادارات استان گلستان

با پیگیری دیوان محاسبات استان گلستان مشخص شد یکی از ادارات استان بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان انحراف مالی و تضییع بیت المال دارد .

به گزارش گلستان ما ؛ سالهاست که رسانه ها در خصوص تخلفات یکی از ادارات زیر مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان هدار می دادند.

با پیگیری دیوان محاسبات استان گلستان مشخص شد یکی از ادارات استان بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان انحراف مالی و تضییع بیت المال دارد .

معلوم نیست این حجم سرمایه اعم از زمین ، پول نقد ، امکانات و تجهیزات این اداره چه شده است و پرونده برای بررسی بیشتر به دستگاه قضا ارسال شده است .

دیر نباشد مدیر کل این دستگاه نیز که از مدیران سیاسی است و چند سالی است رسانه ها مرتبا در مورد تخلفات وی گزارش می دهند، برای پاسخگویی به این اتهامات تحت تعقیب قضایی گرفته و بازداشت شود.

دستگاه قضایی استان ، دیوان محاسبات و تعزیرات حکومتی استان در رویکرد جدیدشان تاکنون توانسته اند در مبارزه با مفسدین اقتصادی ، مدیران ناکارآمد و سواستفاده کنندگان از بیت المال موفق باشند و اعتماد عمومی را فزایش دهند، انتظار گلستانی ها تداوم این رویه است.

ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی، اهمالی که موجب تضییع وجوه و اموال دولتی شود را برای کارمندان و کارکنان ادارات سازمانها و دستگاههای دولتی و مدیران شرکت های دولتی، جرم دانسته و مجازات آن را به شرح زیر مقرر داشته است:

۱- جبران خسارت وارده

۲- پرداخت اجرت المثل

۳- شلاق تا ۷۴ ضربه

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شهروند

حراست غله انعکاس نمی کند تخلفات را...در مقابل پول و رشوه کلان

1
0
پاسخ
1399-11-26 18:03
شهروند

احتمالا حراست غله و معاون امور مالی ،حسابدار و عده ای از کارکنان با هم رابطه دوستی دارند . دوستان از جان گذشته و پشت هم رو دارند مثل یک برادر و همدیگر را پوشش میدهند!!

1
0
پاسخ
1400-02-26 06:52

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.